hoe werkt dit alarm. Zelf activerend. (met foto + certificaa

Forumindex Forums Modellen Astra hoe werkt dit alarm. Zelf activerend. (met foto + certificaa

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217278
    rezz
      Lid sinds:
      30 September 2006

      Hey allemaal. ik heb men coupe nu 2 dagen ofzo maar ik wordt helemaal gek van het zelfactiverend alarm.
      ben je even buiten de auto bezig en dan doe je de deur open en loeien dat ding. het is orgineel van opel. ook zit er een gekke knop die ik nog nooit heb gezien, misschien weten jullie het.

      even foto tje zit naast het stuur.

      tevens zit deze in het midden console. dit is toch voor het alarm te deactiveren als je sleutel het niet doet ?

      #17613335
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        Systeem is volgens mij niet orgineel van Opel. Ik kom dit zéér véél tegen in andere merken als ik de keuring aan het werken ben. Meeste mensen moeste dit van de verzekering bijplaatsen. Normaal gezien zit er bij het alarm een zwart sleuteltje dat je in die gleuf moet steken zodra het contact X aantal seconden heeft afgestaan. Als je dit niet doet kan je de wagen niet starten. Ik denk dat de fijnste optie is om dit te laten afkoppelen want ik zou er ook gek van worden.

        #17613336
        rezz
          Lid sinds:
          30 September 2006

          zit een certificaat bij van gm. van opel fabriek.

          #17613337
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            certificaat van de startonderbreking? Dat zit volgens mij standaard op elke Opel. Zit ook een attest bij men GTC maar dat is iets standaard. Dit is nog een extra beveiliging die bijgeplaatst is volgens mij.

            #17613338
            rezz
              Lid sinds:
              30 September 2006

              origineel gepost door Goossens Bjorn
              certificaat van de startonderbreking? Dat zit volgens mij standaard op elke Opel. Zit ook een attest bij men GTC maar dat is iets standaard. Dit is nog een extra beveiliging die bijgeplaatst is volgens mij.

              nee van het zelfactiverend alarm daar heb ik een certificaat van. afgegeven door gm. maar wat is dat kastje met dat knopje???

              #17613339
              RonaldH
                Lid sinds:
                30 June 2004

                opel heeft geen zelfactiverend alarm.

                door 2x keer op de sluitknopo te drukken activeer je je opel alarm,1x open drukken en hij is eraf.

                als ik zo kijk naar dat gekke kastje zal het wel een pikkeporrie systeem zijn.

                lekker afkoppelen anders blijf je bezig

                een startonderbreker is standaard aanwezig dmv een transponder in de sleutels,is vanaf 96 bij elke opel .

                daar kan je een certificaat voor laten uitdraaien,dan staat er klasse 1 op.

                #17613340
                rezz
                  Lid sinds:
                  30 September 2006

                  Ik zal vanavond het het certificaat even scannen en posten. En ik heb het over een alarm he. Geen startonderbreker. Mvg. Auto komt uit België.

                  #17613341
                  RonaldH
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    ik heb het ook over een alarm

                    origineel gepost door 14XE
                    opel heeft geen zelfactiverend alarm.

                    door 2x keer op de sluitknopo te drukken activeer je je opel alarm,1x open drukken en hij is eraf.

                    als ik zo kijk naar dat gekke kastje zal het wel een pikkeporrie systeem zijn.

                    lekker afkoppelen anders blijf je bezig

                    en over een startonderbreker

                    origineel gepost door 14XE

                    een startonderbreker is standaard aanwezig dmv een transponder in de sleutels,is vanaf 96 bij elke opel .

                    daar kan je een certificaat voor laten uitdraaien,dan staat er klasse 1 op.

                    #17613342
                    RonaldH
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      origineel gepost door rezz
                      Ik zal vanavond het het certificaat even scannen en posten. En ik heb het over een alarm he. Geen startonderbreker. Mvg. Auto komt uit België.

                      daar stellen ze andere eisen,daar moet een naderhand ingebouwd systeem in een ijzeren omhulsel zitten.

                      #17613343
                      miraltje
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        is van een gemini autoalarm.

                        deze had ik ook op mijn cabrio zitten maar de alarmsleutel sleutel ervan was weg/nietaanwezig ik heb er zelf een nieuw alarm ingezet

                        als ik zo kijk naar dat gekke kastje zal het wel een pikkeporrie systeem zijn.

                        ja 1 van rond de 500 euri:o

                        #17613344
                        rezz
                          Lid sinds:
                          30 September 2006

                          even een opheldering.
                          certificaat van opel belgie, Met een Zelfactiverend systeem.
                          maar nu weet ik nog niet wat ik met dat knopje kan doen :)

                          #17613345
                          Opel_Bjorn
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            4 May 2008

                            dat is da attest dat ik zei dat er altyd standaard bijzit. Dat attest heeft elke Opel vanaf 1996. Wat er bij jouw extra insteekt in after market.

                            #17613346
                            rezz
                              Lid sinds:
                              30 September 2006

                              ok :) dan was ik in de war met dat zelfactiverend.
                              want hij activeerd men alarm ook als ik men auto niet op slot doe.
                              Even wat vogelen dan.
                              bedankt

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.