Hoe te handelen bij een Firmware-update van NAC (intellilink Navi 5)

Forumindex Forums Modellen Crossland Hoe te handelen bij een Firmware-update van NAC (intellilink Navi 5)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18389608
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970
      #18389636
      Tjerk Visser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 July 2020

        Leuk Document Avatar. :good:

        Een zaak ben ik het niet mee eens: :wacko:
        “Als de melding ‘Version not compatible with hardware’ verschijnt, zijn de bestanden op de stick niet goed of is de stick zelf niet goed geformatteerd. Herhaal de volledige procedure met een nieuwe stick.”

        Dit ligt niet aan de bestanden op de stick, maar aan het feit dat er geen internet connectie is, en daardoor de license file niet gecontroleerd kan worden.
        Je moet zeker weten dat de telefoon is verbonden met bluetooth, dat bij bluetooth op de telefoon thetering is ingeschakeld en dat op het intellilink systeem bij bluetooth het streamen van gegevens aangevinkt is.
        Ik heb dit al een keer aangehaald op het Grandland forum.

        Groet Tjerk

         

        #18389712
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Tjerk nadien ik de firmware met behulp van Mittns Toolbox op de usb -stick heb gezet men de nieuwe aangemaakte license key (dit gebeurd allemaal door de toolbox) kreeg ik die melding niet meer. Installatie ging in een keer door.

          IMG_0092

          en na de installatie kreeg ik dit te zien

          IMG_0103

           

          Geen probleem dus.

           

          Groetjes Avatar :toppie:

          #18399976
          goth4christ
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 November 2020

            Waar kan ik deze Mittns Toolbox downloaden?

            #18399983
            goth4christ
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 November 2020

              krijg de hele tijd dit. Waarschijnlijk omdat de key niet werkt.

              A314DDA4-23DE-4F66-AB84-3B7DE2D8855E

              #18400179
              Rob1952
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 December 2020

                [quote quote=18399983]krijg de hele tijd dit. Waarschijnlijk omdat de key niet werkt. A314DDA4-23DE-4F66-AB84-3B7DE2D8855E[/quote] Bluetooth thetering aanstaan en in het navigatie systeem bij telefoon instellingen data uitwisselen aan gevinkt?  dan werkt het n.l. wel. heeft even internet nodig om gegevens auto te checken of je recht hebt op firmware update!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.