Hoe te handelen bij een Firmware-update van NAC (intellilink Navi 5)

Forumindex Forums Modellen Crossland Hoe te handelen bij een Firmware-update van NAC (intellilink Navi 5)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    • Topics 5
    • Reacties 18

Opel Crossland X Crossland Innovation, kleur: Quantum Grey, benzine, 5 versnellingen, Navi 5 Intellink
    Navi-systeem: 21.08.25.12_NAC-r0
    Kaart: versie 18.0.0

Vriendelijke groeten, avatar ;

Tjerk Visser
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 42

Leuk Document Avatar. :good:

Een zaak ben ik het niet mee eens: :wacko:
    “Als de melding ‘Version not compatible with hardware’ verschijnt, zijn de bestanden op de stick niet goed of is de stick zelf niet goed geformatteerd. Herhaal de volledige procedure met een nieuwe stick.”

Dit ligt niet aan de bestanden op de stick, maar aan het feit dat er geen internet connectie is, en daardoor de license file niet gecontroleerd kan worden.
    Je moet zeker weten dat de telefoon is verbonden met bluetooth, dat bij bluetooth op de telefoon thetering is ingeschakeld en dat op het intellilink systeem bij bluetooth het streamen van gegevens aangevinkt is.
    Ik heb dit al een keer aangehaald op het Grandland forum.

Groet Tjerk

Opel Grandland X Ultimate 07-2018 1,2 turbo 130pk automaat 6 traps Lederen interieur met AGR stoelen. Kleur:Golden Sunstone

Bijdrager
    • Topics 5
    • Reacties 18

Tjerk nadien ik de firmware met behulp van Mittns Toolbox op de usb -stick heb gezet men de nieuwe aangemaakte license key (dit gebeurd allemaal door de toolbox) kreeg ik die melding niet meer. Installatie ging in een keer door.

IMG_0092

en na de installatie kreeg ik dit te zien

IMG_0103

Geen probleem dus.

Groetjes Avatar :toppie:

Opel Crossland X Crossland Innovation, kleur: Quantum Grey, benzine, 5 versnellingen, Navi 5 Intellink
    Navi-systeem: 21.08.25.12_NAC-r0
    Kaart: versie 18.0.0

Vriendelijke groeten, avatar ;

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.