Hoe start je het best een auto?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Hoe start je het best een auto?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #18122907
    sui785
      Lid sinds:
      1 April 2013

      @wim-v6 wrote:

      wakker worden van de computer denk ik??

      Kan. Maar dan is dit bij iedereen zo?

      #18122908
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Zou ik niet durven zeggen.

        Mijn Vrachtwagen van de Zaak, kan ik niet eens gelijk starten, moet een tel wachten voordat de sleutel herkend is (Mercedes Benz Atego 1224L 2009).
        Dan kan ik starten en slaat ze (zonder enige voorgloei of voorverwarmsysteem aanwezig), in 2 of 3 slaagjes (zelfs bij -17), laat ze 2tellen draaien, en zet dan de stationairverhoger op 900 toeren.

        Willem

        #18122909
        arjontje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 March 2006

          @wim-v6 wrote:

          Zou ik niet durven zeggen.

          Mijn Vrachtwagen van de Zaak, kan ik niet eens gelijk starten, moet een tel wachten voordat de sleutel herkend is (Mercedes Benz Atego 1224L 2009).
          Dan kan ik starten en slaat ze (zonder enige voorgloei of voorverwarmsysteem aanwezig), in 2 of 3 slaagjes (zelfs bij -17), laat ze 2tellen draaien, en zet dan de stationairverhoger op 900 toeren.

          Willem

          hahah een collega eens gehad.
          als je te snel start dan krijg je straftijd.

          Had hij niet door. dus collega er bij gehaald, die bij mercedes werkte.
          die zij hoe start je dan.
          o dan weet ik genoeg wacht maar ff een half uur. :jerry

          #18122910
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Straftijd, daar heb(ben) ik(wij) geen last van hoor.

            wel regelmatig CODE op het display, dan start ie niet, moet dan eerst terugdraaien en opnieuw op contact. heb een gare imitatie sleutel.

            Willem

            #18122911
            koenelsenaar
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 April 2010

              astra f x16xel: direct starten. vectra b z18xe: wachten tot ik de pomp niet meer hoor, rem in, starten en dan in juiste stand zetten, rem los.

              #18122912
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Pompt die van jouw bij contact opzetten????

                de Vec-B Z18XE 2002 Onyx LPG-G3 hier niet enige wat ik hoor is de ECC die ligt te klooien bij Contact op zetten..

                Willem

                #18122913
                mrzuko
                  Lid sinds:
                  13 March 2010

                  Instappen. Gordel om. Lichten aan. (Geen reden waarom ik die eerst aan doe, maakt geen kloot uit. Je accu is niet gelijk minder door 2 seconden je lampen aan) Koppeling in. (Want auto staat altijd in ze 1)
                  Startknop indrukken. En karren

                  #18122914
                  Faex
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 April 2013

                    Sleutel in het slot, auto open. Deur dicht. Sleutel in contact. Zet hem op contact, en start de auto met koppling ingedrukt. Dan gordel om en lampen aan en wegrijden (wel kijken natuurlijk)

                    Soms ook eerst gordel, dan starten

                    #18122915
                    Stender
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      5 April 2009

                      @mrzuko wrote:

                      Instappen. Gordel om. Lichten aan. (Geen reden waarom ik die eerst aan doe, maakt geen kloot uit. Je accu is niet gelijk minder door 2 seconden je lampen aan) Koppeling in. (Want auto staat altijd in ze 1)
                      Startknop indrukken. En karren

                      Voor de accu maakt het niet uit maar gezien het vermogen dat een startmotor nodig heeft is het niet handig om de lampen aan te zetten tijdens het starten. Hoe meer verbruikers je aanzet, des te lastiger een auto start.

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.