hoe Kadett (oud logo) opblinken?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing hoe Kadett (oud logo) opblinken?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255363
    DriesV
      Lid sinds:
      19 January 2012

      Hallo, ik heb een kadett logo maar deze is niet meer echt in goede staat. heeft wat krasjes en schijnt niet meer mooi, iemand een idee hoe ik dit terug kan oppoetsen? Weet ook niet waarvan het gemaakt is.
      het gaat om dit logo

      http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqNHJEYFEMrTjcpCBRG4!,4Kr!~~60_84.JPG” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18106433
      kammers85
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 December 2012

        als het van metaal is kan je altijd commendant gebruiken grofte 4
        da goed polijste met fijner middel en dan wax laag….

        heb al enkele velgen gedaan van een americaan…

        maar verwacht dat het gewoon plasic is en dan zou ik het eigenlijk niet weten…

        #18106432
        DriesV
          Lid sinds:
          19 January 2012

          @kammers85 wrote:

          als het van metaal is kan je altijd commendant gebruiken grofte 4
          da goed polijste met fijner middel en dan wax laag….

          heb al enkele velgen gedaan van een americaan…

          maar verwacht dat het gewoon plasic is en dan zou ik het eigenlijk niet weten…

          Nee van plastiek is het volgens mij niet, eerder alluminium want het is licht en niet magnetisch. ziet er niet uit van plastiek

          #18106434
          evertfisherman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 December 2009

            Als het een metaal is moet je commandant 4 gebruiken, supergoed spul voor dit soort doeleinden.

            Echter bij de tegenwoordige auto’s is het gewoon verschroomd plastic als het ware, de logo’s.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.