Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › hoe houdt jouw Opel het met de kou??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 februari 2012 om 09:19 #17988137
@arjontje wrote:
Geen enkel probleem met starten. accu is ook pas 3 jaar oud.
alleen ff de thermostaat vervangen.
zelfs bij min 17 duurde het maar 4 kilometer en de koelvloeistof was op 90 graden.Dan doet de thermostaat z’n werk toch juist goed?
9 februari 2012 om 09:51 #17988138Wellicht dat jullie me opweg kunnen helpen.
Ik kreeg me auto vanochtend niet aan :fy1
me startmotor draaide als een malle maar de motor zelf gaf geen kick.
Na lang proberen de accu leeg :swear
Toen heb ik me auto me startkabels aan een S-max uit 2011 gehangen die dus een zo goed als nieuwe accu heeft.
Ook dat wou niet helpen de motor gaf geen kick.
Een collegaa zei dat het wellicht me brandstofpomp zou kunnen zijn, kan dit kloppen?9 februari 2012 om 10:40 #17988139Heb zelf ook wel eens problemen gehad met accu, zelfs na m aan een andere auto gekoppeld te hebben. Uiteindelijk maar wegenwacht gebeld en die konden natuurlijk wel t probleem oplossen. Bleek dat m’n accu op een of andere manier heel snel leegliep (ben zelf niet technisch genoeg om t precieze probleem te herinneren). Dus wellicht dat het toch gewoon de accu is. Zelf heb ik met dit weer geen enkel probleem.
9 februari 2012 om 14:24 #17988140@Dolby wrote:
Na 4KM al de blok op temperatuur. Dat lijkt me erg sterk. De meter misschien maar niet de olie.
@arjontje wrote:
Geen enkel probleem met starten. accu is ook pas 3 jaar oud.
alleen ff de thermostaat vervangen.
zelfs bij min 17 duurde het maar 4 kilometer en de koelvloeistof was op 90 graden.Ehh….. Hij zegt toch ook de koelvloeistof…?
9 februari 2012 om 15:55 #17988141@DMLB ceo wrote:
KUT!!!!
wou niet meer aan vanochtend.
Nog steeds niet :argue heb nu de S-max van de zaak tot me beschikking maar wil me G terug :cryIs de laderij oke ?
Rik :)
26 februari 2012 om 10:08 #17988142Mijn dieseltje heeft me 3x laten staan met een platte accu. Eerste keer anwb gebeld, deze gekomen accu gemeten en laadt met 14 / 14.1 volt. Maar volgens deze heer moet de minimale spanning 14.2 zijn om volledig te laden. Accu getest en deze was in orde moest alleen 24 uur geladen worden.
Met de kou maar iedere nacht de druppel lader eraan gehad.Nu geen problemen meer.
26 februari 2012 om 10:10 #17988143AnoniemLid sinds:
1 January 1970M’n Astra SI heeft 2wkn stil gestaan met de kou in de garage.
Accu was heel iets zwakker maar starte direct :wub26 februari 2012 om 13:42 #17988144@KadAstra-EF wrote:
@DMLB ceo wrote:
KUT!!!!
wou niet meer aan vanochtend.
Nog steeds niet :argue heb nu de S-max van de zaak tot me beschikking maar wil me G terug :cryIs de laderij oke ?
Rik :)
De anwb maar gebeld krukassensor bleek niet goed verbinding te maken :hmmz Die vrouwe had het echt binnen 2 minuten gevonden en daarna starte de G zonder starthulp vrijwel meteen.
king:Greetz D’Angelo
26 februari 2012 om 19:53 #17988145@TedMechanic wrote:
@arjontje wrote:
Geen enkel probleem met starten. accu is ook pas 3 jaar oud.
alleen ff de thermostaat vervangen.
zelfs bij min 17 duurde het maar 4 kilometer en de koelvloeistof was op 90 graden.Dan doet de thermostaat z’n werk toch juist goed?
ja klopt mijn zins opbouw klopt niet helemaal.
ik had de thermostaat vervangen omdat hij niks deed.
En nu word de koelvloeistof weer netjes warm.26 februari 2012 om 20:33 #17988146nadat ik de corsa een beurtje heb gegeven start en loopt ie weer als een speer king:
nu de astra nog….. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.