Hoe een Tigra te verkopen

Forumindex Forums Modellen Tigra Hoe een Tigra te verkopen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257882
    wagnas
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 May 2007

      Dit is geen verkoop topic maar een advies aanvraag wat het beste is te doen.:)

      We willen de auto van mijn moeder verkopen. Het gaat om een Tigra 1.4 uit 2006 met maar 15000km op de klok. Auto is in nieuwstaat en wordt nauwelijks in gereden.

      Nu heb ik al eens op ANWB site gekeken maar die geven zeer laag bedrag voor de auto. Kan dat niet serieus nemen.

      Nu is mijn vraag hoe kunnen we het beste de auto verkopen? Zou een Opel dealer een Tigra met zo’n lage km stand willen inkopen? Wie heeft ervaringen met de verkoop van een auto waar men serieus een auto inkoopt?

      We willen lang zeulen voorkomen en we willen ook niet zo dat “half Amsterdam West” (excuses) aan de deur komt. Daarom het op Marktplaats zetten zien we niet zo zitten. Mijn moeder is bijna 70 en veel volk aan de deur wordt hem niet.

      Hulp en advies graag. :D

      #18144784
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        de opel dealer wil hem best wel overnemen hoor , maar niet voor het bedrag wat jij in je hoofd heb.

        beste is toch marktplaats , of anders hier in het martkplaats gedeelte

        #18144785
        Dominic
          Lid sinds:
          17 December 2009

          Leuke wagen ;)

          Hoe meer opties hoe meer geld je kunt vragen.. Dan heb je ook de kleur
          die nog mee of tegen zit en of het etc nog goed werkt in verband met de weinig km’s.
          Als de auto nog tip top is kun je een leuk bedrag krijgen maar idd niet de hoofdprijs.. Ze worden verkocht tussen de 8000,- en de 10.000,- op marktplaats met een lage KM stand..

          Het is geen auto die extreem snel verkoopt zoals een 206cc (denk omdat de Tigra een 2 zitter is ofzo)

          Ik zou als dealer deze auto wel opkopen omdat dit aangezien de conditie en km stand gewoon goed verkoopbaar is.. Ik zou zeggen, gewoon proberen!

          #18144786
          wagnas
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 May 2007

            Dus een dealer koopt wel auto’s in, dat is goed nieuws:) We zijn niet op de hoofdprijs uit, maar het moet wel redelijk zijn. We hadden iets van 8000 euro in gedachten.

            Als hij te koop gaat heeft ie ongeveer de laagste kmstand in Nederland, tenminste wat Autotrader betreft.

            Auto is zwart, dat kan geen ongewenste kleur zijn.

            #18144788
            miraltje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              no offence,maar het blijft een auto van 7 jaar oud

              indien je geen nieuwe auto weer koopt krijg je er 5 tot 6000 max voor.ondanks lage km stand.

              hij moet dan wel lekker in zijn spulletjes zitten.

              op het www vind je ze al met deze motorisering vanaf 7,5K met vergelijkbare km stand en zelfs nog jonger en behoorllijk zijn aangekleed

              maar dat is verkoop,inkoop ligt een stuk lager.

              #18144789
              eddepet007
                Lid sinds:
                11 February 2005

                Denk idd ook dat 8000 aan de hoge kant is

                Mischien ebay en dan bieden

                #18144787
                johanhummer9
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 May 2011

                  Wil je er het het meeste geld voor? Dan marktplaats

                  #18144790
                  TWA
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 June 2010

                    Dealer zal altijd minder geven, moet tenslotte bij verkoop er ook wat aan verdienen…particulier dus idd de meeste kans op een hoger bedrag.

                    Maar ik zal je besparen, zal niet langs komen :jerry
                    (Amsterdam West figuur :vertag ) :afro

                    Greetz Emiel

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.