Hoe een beter geluid uit me Vectra GTS ??

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Hoe een beter geluid uit me Vectra GTS ??

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217156
    erik__blue spirit
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo sinds kort een GTS aangeschaft bj 2003.. maar nu hebben we er een standaard CDR 2005 Radio in.. graag zou toch weer een beetje meer power er in hebben.. had ik ook in me Coupe:P

      wat het beste te doen? radio vervangen voor een b.v pioneer? heb ik nog liggen, maar dat is 1 DIN, dat zou met een pasplaat gemonteerd moeten worden..ook ligt er nog een subwoofer + 2 speakers

      maar liever behoud ik de orginele radio..wat het beste te doen?

      ik hoor het heel graag..

      Gr Erik

      #17610902
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Composetje plaatsen met een versterker !

        #17610903
        HardcoreHell
          Lid sinds:
          14 March 2005

          Idd, composets in de portieren, versterkertje erbij.
          En wellicht je sub er bij doen :)

          Als het goed is kan dat via je originele radio, dmv verloopstukken.

          #17610904
          Roelof
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Als de radio niet verweven is met de boordcomputer kan je hem zo ontkoppelen. Op marktplaats kan je wel frontjes terug vinden zodat je een 1-DIN radio kunt plaatsen en dan ligt de weg open naar wat je wilt.

            Wil/moet je gebruik blijven maken van deze radio zal je voor het aansluiten van een versterker line converters moeten aanschaffen om het speakersignaal om te zetten naar een line signaal.

            #17610905
            erik__blue spirit
              Lid sinds:
              30 June 2004

              oke..

              composetje op een versterker zouden jullie dus aanraden, wat voor versterker zou ik aan moeten denken? ik heb er nog 1 liggen, die ik op me pioneer aangesloten had.. zou dat gaan werken? en waar zou ik hem plaatsen moeten?

              @ Roelof.. ik zou niet weten of de radio is verweven in de boardcomp. hoe zou ik dat kunnen zien? in het schermpje boven de radio komen wel de frequentie’s te staan e.d.

              ik hoor het graag.. :D

              #17610906
              Roelof
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Als je via de bediening van je radio ook je brandstofverbruik en andere zaken van de auto/motor kan aflezen is die verweven.

                #17610907
                erik__blue spirit
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Bediening van brandstof verbuik e.d. moet ik bedienen met de ruitenwisser hendel.. maar andere radio is eigenlijk geen optie..de orginele radio ik wel blijven behouden, andere speakers in de deuren is dus een goede optie?

                  kan dat met de bestaande bedrading? ik heb ook het idee dat de orginele speakers, in de deuren achter niet zo hard mee doen dan de speakers in de voorportieren.. is dat in te stellen? of kunnen die dingen gewoon niet harder?

                  Gr Erik

                  #17610908
                  Roelof
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Betere speakers (en bekleding in de deuren) als ook een versterker met een subwoofer is gewoon mogelijk. De radio kent alleen geen line-out en zal je een versterker moeten gebruiken met zgn, high inputs of een speaker->line converter.

                    #17610909
                    erik__blue spirit
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Denk dat ik toch maar even langs een auto radio zaak ga.. om e.e.a. uit te laten leggen misschien dat ik het zelf kan dan.. maar kunnen ze gelijk een prijsje maken wanneer zij het inbouwen gaan..

                      bedankt voor de info!!

                      gr Erik

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.