voertuig instellingen Opel Antara 2016 ??

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) voertuig instellingen Opel Antara 2016 ??

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349739
    timmerman_606
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2009

      Hallo allemaal,
      Sinds een week ben ik de (trotse) bezitter van een Antara 10/2016.
      Ik heb mijn Insignia 2009 met pijn in het hart ingeruild en een Antara met 8000km op de teller gekocht.
      Op de Insignia stond zowat alles op en kon je ook alles instellen via menus.
      Nu heb ik een limited edition 2.0D 4×4 dus ben ik van een full option met 100000km op de teller naar een sobere tractor gegaan.
      Waarom doe je dat dan zal je denken , maar een antara is een leuke wagen om in en uit te stappen als je een jaartje ouder wordt.
      Het verbruik ligt wel 1 1/2 litertje hoger maar daar stoor ik me niet aan.
      Storend is echter dat ik 4 ronde kleppen in mijn hemel heb zitten die open kunnen maar waar ik het nut niet van inzie en ook niet terug vind in de handleiding.
      Ook vind ik geen enkele instelling om het voertuig te personaliseren, bv een menu waarop je zegt dat hij op slot moet als je harden dan… rijdt of de auto automatisch op slot moet doen na verloop van tijd etc etc. De radio is een SE-NAV dat was ook een hele bedoening om de juiste benaming te vinden. De hidden menu vd radio heb ik gevonden op het internet maar deze instellingen hebben enkel te maken met gps op radio en niet met tech instellingen van het voertuig.
      Bij mijn volgend bezoek aan de dealer zal ik eens een printout vragen van de opties van mijn auto, dat heb ik bij de vorige ook gedaan en ik kreeg toen 3 A4 tjes. Is er een achteruitrij camera aansluiting voorzien achteraan de SE-NAV radio?.
      Nu is niet alles tegengevallen want er zijn toch wel enkele dingen die een pluspunt zijn. In uit stappen, verwarmde zetels , lederen interieur, en vooral veel ruimte onder de laadvloer dus al bij al een leuk wagentje.
      Dus als iemand mij kan vertellen waartoe die ronde kleppen dienen of er toch nog een service menu-tje inzit zou ik zeer aperisieren .
      Bedankt Max

      #18364823
      JohnnyBee
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 February 2011

        Hoi Max,

        ik dacht mij te herrineren dat die ronde kleppen voor het monteren van zo een hoe noem je dat, een afsluiting zoals voor een hond in de koffer te zetten of zo,zo een metaaldraad ding in te bevestigen, maar ben niet zeker.

        Als je meer te weten komt bij de verdeler, laat je aub dan maar eens goed gaan en laat het ons ook weten alhier.

        Groetjes,

        Johnny.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.