Het Oranje WK 2010 Topic!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het Oranje WK 2010 Topic!

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 76 tot 92 (van in totaal 92)
  • Auteur
    Berichten
  • #17687429
    mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      ben er ook best ziek van, zeker van die laatste hoekschop die niet werd gegeven :puke, die laatste buitenspel, was twijfel achtig want hij nam geen deel aan het spel op dat moment. Baal als een stekker en haat dat geschiedenis zich herhaalt ’78:swear

      #17687430
      Makko
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 July 2007

        Balen zeg! We hadden er zo op gehoopt. Het zo mooi kunnen zijn….:cry

        Binnenkort in de winkel:

        Vulpennen met opdruk Paul Oktopus

        #17687431
        eddepet007
          Lid sinds:
          11 February 2005

          hier ook met de fam vol spanning zitten kijken
          zelfs mijn dochter mocht op blijven
          (kids zijn zelfs op school al gek gemaakt)

          tja toen doelpunt viel was het idd een domper iedereen balen

          maar goed scheids idd een lul
          maar we zijn iig zover gekomen en we moeten wel gewoon trots zijn denk ik

          #17687432
          bastiaan1981
            Lid sinds:
            29 August 2006

            baal als een stekker maarja niks aan te doen.
            de jongens hebben het goed gedaan op naar het ek en hopelijk doen ze het dan net zo goed.

            #17687433
            gsi-tje
              Lid sinds:
              6 August 2004

              iedereen zie ik bezig over die scheids. bij de goal was er geen buitenspel en ook niet bij de fase ervoor.
              enkel bij de vrije trap was er een blnder door die afgeweken bal op de muur van spanje.
              en van die gele kaarten : daar hadden er enkele rood van moeten zijn , dus is nederland er nog goed van afgekomen vind ik . en als je een beetje eerlijk bent was spanje beter en lieten de nederlanders niet in hun spel komen.

              #17687434
              Inclusivo
                Lid sinds:
                7 July 2010

                origineel gepost door gsi-tje
                iedereen zie ik bezig over die scheids. bij de goal was er geen buitenspel en ook niet bij de fase ervoor.
                enkel bij de vrije trap was er een blnder door die afgeweken bal op de muur van spanje.
                en van die gele kaarten : daar hadden er enkele rood van moeten zijn , dus is nederland er nog goed van afgekomen vind ik . en als je een beetje eerlijk bent was spanje beter en lieten de nederlanders niet in hun spel komen.

                Dit ben ik niet met je eens.
                De fase voor de goal was er wel degelijk buitenspel .. sterker nog dit is bewezen vanuit de nabeschouwing op beeld.
                Dat er meer rood had moeten vallen voor NL ben ik met je eens .. maar dit geld ook voor Spanje bij bijvoorbeeld Ineasta de goal maker.

                Daarnaast vond ik Spanje zeker niet beter in hun spel .. wel in toneelspelen vanaf de eerste 10min al en ja dan is het niet gek dat NL er moeilijker inkomt ..
                NL heeft wel degelijk mooi technisch spel laten zien .. alleen door toneelspel en verkeerde beslissingen door een scheids raak je nou éénmaal gedesorienteerd.

                Hoe zou jij reageren bij een auto mobilist die je 2x bijna aanrijd? Dan let je een volgende keer ook beter op.

                Al met al heeft NL ook wel degelijk spel laten liggen door bijvoorbeeld de actie van Robben die erin had moeten gaan maar goed .. ze hebben verloren in de finale en dat is nog niet eens een slechte prestatie naar mijn idee.

                #17687435
                Jerremy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 October 2004

                  Ja, jammer maar helaas !
                  Naar mijn mening was het spel van de Spanjolen toch wel beter.

                  ‘Fraai’ staaltje voetbal ook weer van Nigel de Jong op Alonso.. :hmmz mooie voltreffer hoor Nigel, maar je zit maar net ietsjes naast de bal… erg sportief.. :P




                  Ach, de wereld draait door winnen of niet.. Heb er iig niet wakker van gelegen

                  We zijn alsnog 2e en tuurlijk en als je daar staat wil je voor goud. Uiteraard. Het hoogst haalbare.
                  Maar ja, de heren spelers kijken straks ff op internet bankieren en zien daar denk een berg nullen voor de komma,
                  en ’troost’ misschien voor ze.. :D

                  #17687436
                  Inclusivo
                    Lid sinds:
                    7 July 2010

                    Ja dat was er ook 1 he .. denk dat de Jong vroeger op kickboksen gezeten heeft want dit zijn beste trappen.
                    Ach zal ze dalijk feliciteren als ik ze ophaal in de Chinook ;)

                    #17687437
                    Jerremy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 October 2004

                      Dat was er ook eentje. Ja niet zomaar 1tje
                      Daar had die knurft rood voor kunnen krijgen.
                      En als die idd op kickboxen zou hebben gezeten, des te zieliger dit toe te passen in de finale van de WK.
                      Dé kenmerken van een looser m.i.

                      Kan er wel geknerpt worden hier dat die corner er niet kwam etc.. (wat ook zo was), maar een
                      terechte rode kaart uitdelen ontging Webb dus ook…

                      #17687438
                      mayhem
                        Lid sinds:
                        13 June 2006

                        hij zal t ook echt expres hebben gedaan…

                        als ie t expres deed, had ie m wel wat lager geraakt, op z’n solar plexus… dan had die kerel geen meter meer gelopen die avond.

                        #17687439
                        Jerremy
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 October 2004

                          Ja per ongeluk, mooi verhaal :D

                          Ja, lekker slim is dat iemand echt willens en wetens het veld af trappen, dat is gegarandeerd rood.

                          #17687440
                          Astra F Vaassen
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 February 2010

                            Scheids was niet best, maar NL speelde niet slim. Je weet dat spanjaarden janken bij lichte overtredingen of als er zelfs niks aan de hand is. De scheids trapt erin en hoppa weer geel. Al waren er wel een paar pittige overtredingen van NL. Maarja erg jammer gewoon:puke

                            #17687441
                            Inclusivo
                              Lid sinds:
                              7 July 2010

                              Maar goed het is geloof ik vrij standaard dat mensen in NL altijd klagen hahaha goed he.
                              Maar Spanje maakte ook zat overtredingen die niet konden en vervolgens niet bestraft werden .. werdt dit wel gedaan hadden zei ook 2 spelers minder gehad en was de wedstrijd anders gelopen.

                              Maarja als de wereld plat was geweest waren we er met ze alle vanaf gereden dus zo kunnen we nog meer dingen erbij halen hahahaha .. eindstand is 0-1 voor Spanje betekend doeg-dag NL en over 2jaar mogen ze het weer proberen tijdens het EK.

                              #17687442
                              hennyw
                                Lid sinds:
                                18 June 2009

                                over 2jaar mogen ze het weer proberen tijdens het EK.

                                hopelijk wel ZONDER van Perzie hoop ik.
                                wat een flater die vent.
                                en dat verdient dan bakken met geld.
                                had i.p.v. hem hun telaar opgesteld of er in gebracht.
                                ik weet het, de beste stuurlui staan aan wal, maar toch

                                #17687443
                                schuitje
                                  Lid sinds:
                                  28 April 2009

                                  helaas, volgende keer beter. HOOP IK:argue

                                  #17687444
                                  Inclusivo
                                    Lid sinds:
                                    7 July 2010

                                    Hoor net dat de 1e kwalificatie wedstrijd voor het EK al eind Augustus plaatsvind tegen Oekraine haha dus dat gaat alweer snel .. ben benieuwd of er nog veranderingen in het elftal komen op van Bronckhorst na.

                                    #17687445
                                    Astraman
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      14 July 2004

                                      Voorstel, van Persie van spits naar waterdrager. :D Hij kan best voetballen maar ik geloof nooit dat we geen betere hebben buiten hem. Zo bijzonder is ie nou ook weer niet. Het is een beetje een einzelganger als ie aan de bal is. Dat geeft niet als je er dan ook wat mee doet maar hij gaat teveel voor het individuele resultaat ipv die bal door te spelen aan een speler die goed vrij staat.

                                      Vond v.d. vaart ook niet zo bijzonder dit tournooi eigenlijk. Kuyt daarintegen, die heeft gewerkt als een paard, beetje de nieuwe Davids.

                                    17 berichten aan het bekijken - 76 tot 92 (van in totaal 92)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.