Het moppentopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het moppentopic

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 1,926)
  • Auteur
    Gladerkiller

Origineel gepost door Marc GSI
      De moderne seksuele voorlichting aan de kinderen van deze tijd.

“Papa? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan?”
      “Wel goed mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet
      vandaag, luister goed!
      Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé.

Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt
      met mama.
      Op dat moment heeft mama een paar downloads gedaan van de
      memoriestick van papa.
      Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen
      firewall hadden gebruikt.
      Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na
      negen maanden met een virus!!!”

Wahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!:jerry:jerry:jerry

Gladerkiller

een man zegt tegen zijn vrouw schat ik moet je iets bekennen wat ik nog nooit heb durfen zeggen. ik ben al mijn hele leven kleuren blind.zegt zijn vrouw,geeft niets hoor lieferd.ik moet je eigenlijk ook iets vertellen.ik kom niet uit Gouda, maar uit ghana.

Gladerkiller

wat is het verschil tussen maria en uw vrouw? MARIA SLAAPT MAAR 1 NACHT BIJ EEN EZEL

Gladerkiller

Het potten verhaal.

Een pot zat op een kapotte pot te spelen met een kapotte pot, om een kapotte pot die op een kapotte pot stond kapot te gooien met die kapotte pot.

er zijn 100 nonnekes de hoofdnon roept iedereen samen en zegt :ik heb op de gang een condoom gevonden . alle nonnekes : ohhh ! 1 nonneke :hihihi
            en hij is al gebruikt ! alle nonnekes ooohhh !! 1 nonneke : hihihi !
            en het ergste van al:er stond een gat in !! alle nonnekes : hihihi !! 1 nonneke :oooohhhhhhh !!!

waarom leest een feyenoorder de krant op ze kop?????………..

antwoord:dan staan ze eindelijk boven aan!!!! wahahahahha

waarom lachen de smurfen? omdat het gras tegen zijn ballen komt

het is groen en geel, zit 700 meter onder de grond en eet kiezelstenen?

het groen-gele-700-meter-onder-de-gron-zittende-kiezelstenen-etende-monster

waarom nemen domme blontjes altijd een ladder mee naar de winkel?

voor aan de hoge prijzen te kunnen!

seh power

komt een homo bij de pomp en steekt het tankpistool in zijn kont, komt de pomphouder naar buiten en die zegt: DAS NIET NORMAAL!!

waarop die homo zegt: NEE !! TIS SUPER!!

groeten

Gladerkiller

Kom een man bij de dokter en zegt: Dokter, ik heb zo last van mijn voeten?
                De dokter onderzoekt hem en dat ie morgen weer terug moet komen.

De volgende morgen komt de man terug bij de dokter.
                De dokter zegt, ik heb goed nieuws en slecht nieuws!!
                Doe dan eerst de slechte nieuws maar, zegt de man.
                Waarop de dokter zegt, het gaat slecht met uw voeten en moeten geamputeerd worden.
                Dat is niet zo mooi zei de man, en wat is de goede nieuws???

Zegt de dokter,”Uw buurman wil uw schoenen wel overnemen”.

darklord

Boer Jos en boerin Marie liggen op een avond rustig in hun bed te
                  slapen, wanneer beiden plots worden gewekt door een enorme
                  lichtbundel buiten op hun erf.

Boer Jos springt uit zijn bed, neemt zijn Winston tweeloop uit de
                  kast, steekt er twee patronen in en loopt naar beneden. Boerin
                  Marie loopt haar man achterna, om toch maar niet alleen te moeten
                  achterblijven.

Beneden aangekomen, zien beiden dat er een vliegende schotel is
                  geland. De schotel gaat open, en twee aliens stappen naar beneden.
                  Ze beginnen onmiddellijk op hun buik te duwen en zeggen
                  dan:”Gegroet, aardlingen. Wij komen van verre planeet, en wij
                  willen sex met aardmensen!”

Jos en Marie kijken elkaar aan, wisselen hun blikken uit
                  en besluiten uiteindelijk om het erop te wagen. Jos gaat met de
                  vrouwelijke aliën naar het salon, terwijl Marie met de mannelijke
                  aliën naar boven gaat.

Boven aangekomen kan Marie haar ogen niet geloven. Het ding van de
                  aliën is arme 2 cm lang en 5 cm dik. “Zeg, “, begint ze, “vindt
                  ge da ni een klein beetje te klein?” “Te klein?”, vraagt de aliën.
                  Hij begint onmiddellijk aan zijn linkeroor te draaien, en
                  onmiddellijk groeit zijn lid tot de schamele 30 cm.

Kan hij ook nog een beetje dikker?”, vraagt ze vervolgens.
                  Natuurlijk”, antwoordt de aliën, en begint onmiddellijk aan zijn
                  rechteroor te d raaien. Om een lang verhaal kort te maken: Marie
                  beleeft de nacht van haar leven.

Wanneer ze ‘s morgens beneden
                  komt, ligt Jos met zijn handen in
                  het haar, en zijn kin op de keukentafel.
                  Wat is er aan de hand?”, vraagt ze.
                  Oh niks, da mens heeft den hele nacht aan mijn oren zitten draaien…”

darklord

Vraagt de ene man aan de andere: “Wat heb je het liefst?
                    Een geile homo die Klaarstaat om je te nemen, of een pan met spek en eieren?”
                    De andere:Een pan spek met eieren natuurlijk!”

De ene terug: “Ah ja, want die steel is langer, he vetzak!”

darklord

Tijdens een reünie van oud Korea strijders gaat een Hollander naar het toilet. Terwijl hij staat te plassen kijkt ie naar links en zie een vent plassen met 2 stralen.
                      Nou zeg die Holander u plast met 2 stralen. Ja zegt die man, heb ik in de oorlog een granaatscherf in gehad en nooit meer kunnen hechten, vandaar plas ik met 2 stralen.
                      De Hollander is bijna klaar en kijkt nog even naar rechts.
                      Hij ziet een Belg plassen met wel 15 stralen. Nou zegt de Hollander: daar heb je zeker meerdere granaatscherven in gehad ?
                      Alwel nee, ik kreeg mijn gulp niet zo snel open !!

darklord

Een verliefd paar,gaat zitten op een bank in het park.
                        De jongeman wijst romantisch naar de heldere volle maan.
                        De jonge dame zegt: “Luister ik hoor krekels.”
                        Nou,” zegt de jongeman, “volgens mij zijn dat ritssluitingen..!

poetser

whahhahahahah lol :angel:angel:angel

darklord

Zegt een jongen tegen zijn vriendin:
                            “Wil je met me trouwen?”
                            Zegt zij: “Weet je niks beters?”
                            Zegt hij: “Jawel, maar zij moest mij niet.”

darklord

Er lopen twee boeren door de wei. Zegt de een tegen de ander: “Weet je nog dat wij vorige week naar de beurs in Amsterdam zijn geweest?
                              “Jazeker!” zegt die andere boer.
                              “En weet je nog dat wij even de stad ingingen?” “Zeker wel!” zegt die ander weer.
                              “En dat we even naar die vrouwtjes gingen?” “Jaha!” zegt die andere.
                              “En dat wij toen een ding om de slurf kregen?” “Ja,” zegt die tweede boer weer, “waar is dat eigenlijk voor?”
                              “Dan kun je geen kinderen krijgen.” “Nou kinderen of geen kinderen, ik haal hem er nu af want ik moet PISSEN als een reiger!”

darklord

Willem en Jan lopen samen over straat.

Willem: “Vind jij honden ook zo leuk?
                                Jan: “Ja, jij ook?
                                Willem:”Ja,maar het vevelende is dat ik elke dag drie keer naar het strand moet.
                                Jan: “Wat voor hond heb jij dan?
                                Willem:”Een zeehond!!!

poetser

:jerry:jerry haha zijn lachen:P:P :thumbup:thumbup:angel

darklord

Wie ben ik?

Ik ben een handig stuk gereedschap, meestal zo rond de 20 centimeter lang, waarvan de werking door beide sexen wordt gewaardeerd. Normaal gesproken hang ik er wat bij, klaar voor onmiddellijke actie. Je herkent me aan een groepje haartjes aan de ene kant, en een klein gaatje aan de andere kant.

Voor het gebruik wordt ik, meestal vrijwillig, soms langzaam en soms snel, in een warme, vlezige en vochtige opening gestopt, waar in ik vele keren op en neer ga, meestal snel en begeleid door schokkerige lichaamsbewegingen.

Iedereen die ernaar luistert zal zeker het ritmische, pulserende geluid herkennen dat gepaard gaat met de goed getimede bewegingen. Wanneer ik uiteindelijk wordt teruggetrokken, laat ik een sappige, plakkerige witte substantie achter, warvan een deel verwijderd moet worden van de buitenkant van de opening, en een deel van mijn lange, glinsterende schaft.

Na de actie, keer ik weer terug naar mijn normale, bungelende ruststand, klaar voor nieuwe actie, hopenlijk 2 tot 3 maal per dag, maar meestal veel minder.

Er bestaat ook een electrische versie van mij , deze maakt een zoemend geluid !
                                    Wie ben ik?

Zoals je waarschijnlijk al had geraden, ben ik je enige, eigen…

… Tandenborstel !!

(Wat dacht je anders? VIESPEUK!!!! )

darklord

Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en schrikdraad????

Als ze stevig vastpakt kun je er op wachten dat je een klap krijgt.

darklord

Er komt een dom blondje,dat al bijna 7 maanden zwanger is,

bij de dokter en vraagt aan de dokter om de pil.

Zegt de dokter “mevrouw u bent al bijna 7 maanden zwanger, waarom

wilt u de pil, dat is nu veel te laat”.

Zegt het blondje “maakt mij niet uit ik wil toch de pil”.

De dokter word lichtelijk boos en zegt: “Nee, mevrouw,

u krijgt van mij de pil niet, waarom zou u die nou nog willen?”

Zegt dat bondje: “nu moet u eens luisteren, mijn man heeft mijn

ander gaatje ontdekt en ik wil echt niet ook zo’n bult op mijn
                                        rug hebben hoor”.

darklord

Een verlegen jongeman gaat ‘smorgens altijd zeer vroeg naar het strand.
                                          Omdat er dan verder nog niemand is durft hij in zijn blootje te zwemmen.
                                          Op zekere morgen, als hij weer uit het water wil, zit er een jonge vrouw naast zijn kleren.
                                          Gelukkig ziet de jonge man een plastic emmertje drijven. Hij pakt dat gauw, en met dat emmertje voor zijn kruis loopt hij naar zijn kleren toe.
                                          “Kijk,” zegt de jonge vrouw “ik dacht al dat zijn vast de kleren van een leuke jonge man.”
                                          Waarop de jonge man vraagt: “ben jij helderziende dan”
                                          Zegt de vrouw: “Nee maar ik kan wel jouw gedachten lezen”
                                          “O ja? En wat denk ik dan?” vraagt de man.
                                          Zegt de vrouw lachend: “Jij denkt dat er een bodem in dat emmertje zit.”

darklord

Weet jij het verschil tussen een orale en een rectale thermometer?

De smaak!

darklord

Hoe noem je een…

* Graaf zonder auto? … Loopgraaf
                                              * Kruising tussen een slang en een stekelvarken? … prikkeldraad
                                              * Tor aan een rekstok? … Rektor
                                              * Hut van een eskimo? … IJshokkie
                                              * Omgevallen wagen? … Car-Na-Val
                                              * Mens in de woestijn? … Zandloper
                                              * Houtworm in de beklaagbank? … Baliekluiver
                                              * Aandeel in munitie? … Knaleffect

darklord

Een Belg koopt een motorzaag want hij moet een hoop bomen zagen !! de volgende dag komt hij weer terug bij de doe-het-zelf zaak.
                                                Hij zegt tegen de verkoper: “Wat is dit voor een kutding, ik doe er bijna 24 uur over om een boom om te zagen!”
                                                De verkoper kijkt er eens naar en trekt aan het touwtje. Waarop de Belg zegt: “Dat geluid heb ik nou nog nooit gehoord!”

darklord

hoe noem je een

* Kok in een vliegtuig? … Luchtkoker
                                                  * Achterwerk van een boef? . ..Rovershol
                                                  * Achterwerk van de paus? … Zalig uiteinde
                                                  * Slechte piloot? … Luchtzak
                                                  * Piloot op het toilet? … Bommenwerper
                                                  * Twee schoonmoeders? … Combinatietang
                                                  * Onderwatergevecht? … Aquarel
                                                  * Kabouter met veiligheidsspeld door de neus? …Punkeltje.

darklord

Hoe noem je een…

* Hoop paardevijg? … Vliegbasis
                                                    * Dikke vrouw in de lift? … Spektakel
                                                    * Twee vrijende duizendpoten? . Ritssluiting
                                                    * Vlo op de kerktoren? . Een hoge piet
                                                    * Miljonair op de wc? … Een rijke stinkerd
                                                    * Paling onder een tram? … Aalmoes
                                                    * Stel boeven op een rij? . Rijtuig
                                                    * Pedicure zonder werk? … Voetzoeker
                                                    * Stewardes in een helicopter? … Een wentelteefje
                                                    * Bankdirecteur en een bankdirectrice? … Bankstel
                                                    * Achterwerk van een kip? . Eitunnel
                                                    * Vrouwtjes en een mannetjesolifant? . Oliestel
                                                    * Aanstaande moeder? . Dra-ma
                                                    * Ruimte onder bed? . Povlakte
                                                    * Geestelijke in Duitsland? … Duitse Herder

darklord

Blond zijn heeft ook z’n voordeel:

Als je dement wordt, valt het niet op.

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 1,926)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.