Het kleine vraagjes topic

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Het kleine vraagjes topic

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224067
    McKaamos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 December 2009

      Naja, iedereen loopt wel eens met van die kleine vraagjes over zijn/haar auto.
      B.v. welk type lamp er ook alweer in de koplamp moet. H4? H1?
      Of welke lamp dat mooi gele licht oplevert.

      Het is alleen een beetje zinloos om voor zoiets een compleet nieuw topic te starten, dus maak ik het centraal voor iedereen die van dat soort kleine vraagjes heeft.

      Uiteraard trap ik af.
      Past de carterplug van een C20XE ook in een C20NE?
      Ik wil namelijk een magnetische versie aanschaffen om eventuele metaaldeeltjes uit de olie te filteren. Helaas kan ik ze zo snel alleen vinden voor de XE.

      #17705214
      GlennGSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 August 2007

        jahhoor past gewoon

        (leuk idee dit btw, ken het nog wel van het brommerforum :P )

        #17705215
        McKaamos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 December 2009

          Naja, om het topic levend te houden: Er was hier ergens een topic over hoe je een Corsa B / Combo kon voorzien van Cruise Control. M’n ‘din heeft een Corsa B met X14SZ blok en zou er graag CC op willen hebben om boetes te voorkomen (notoire hardrijdster ;) steeds 10 a 15kmh te hard).
          Waar staat dat topic ergens?

          #17705216
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            *bumpt het topic nog maar eens*

            Gezien ik @ work ben atm en ik wat nieuwe lampjes voor m’n Cali wil hebben: Welke lampjes gaan er allemaal in een Calibra koplamp? 2x H1 voor dimlicht en groot licht iig, dat weet ik al. Maar de rest?


            @GlennGSI
            : thanks voor het antwoord :) Binnenkort maar eens een magnetisch dopje regelen :)

            #17705217
            imported_Gsifreak
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Ik denk niet dat deze topic nogal handig is,

              Aangezien je vragen stelt aan mensen, maar wie weet is er nog iemand met de zelfde vraag, dan kan die straks X aantals pagina door zoeken voor zijn vraag..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘Het kleine vraagjes topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.