Het is weer zover………winterslaap 2013 / 2014/2015

Forumindex Forums Modellen Kadett Het is weer zover………winterslaap 2013 / 2014/2015

  • Dit onderwerp is leeg.
51 bericht aan het bekijken (van in totaal 51)
  • Auteur
    Berichten
  • #18083920
    turbo.d
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 June 2013

      @saluma wrote:

      @turbo.d wrote:

      Hee Marcel, ik weet het… Ik heb geen Kadett, maar mijn oldtimer-kindje staat sinds terugkomst van vakantie in de (eigen) garage. Voorheen bracht ik hem altijd naar een mooie boerenschuur, maar die stalling is ermee gestopt. Dus dit jaar de boel op orde gebracht zodat hij thuis kan overwinteren.

      En dat bevalt me prima; bussie staat er prima bij; vanmiddag nog fff in gezeten en muziek geluisterd ;)
      Ik moet nu verplicht wachten tot maart om weer te mogen rijden; maar dat wordt toch pas weer april 8)

      In de tussentijd mooi beetje rommelen in de bus ;)

      Gr
      Marcel

      Ik dacht dat jij wel een Kadett had? En ja,een bus heb ik niet meer.Ze moesten me er zonodige eruit trappen na 10 jaar trouwe dienst.Maargoed,m’n Kadett staat er met dit kloteweer er lekker droog bij!!!!
      Misschien zien we elkaar volgend jaar wel ff.We wonen tenslotte dichtbij elkaar!

      Ik heb al sinds 2002 geen Kadett meer :( was me eerste auto, heb hem toen ingeruild.
      Ik zou er graag 1 willen hebben als hobby auto. Maar dat gaat niet gebeuren, want ik heb aan 1 hobby auto me handen vol en een 2e vind ik ook weer teveel van het goede.

      Ben nog steeds enthousiast als ik er 1 zie 8)
      En idd, volgend seizoen een keer afspreken lijkt me wel tof :)

      Gr
      Marcel

    51 bericht aan het bekijken (van in totaal 51)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.