Het begint er op te lijken..!

Forumindex Forums Modellen Corsa Het begint er op te lijken..!

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233732
    Dunc
      Lid sinds:
      13 January 2011

      Nadat ik vorige week reeds een dakspoiler met 3e remlicht had gemonteerd..

      Heb ik vandaag een embleemloze chromen grille voor op mijn Corsa B gezet.. Mooi gezicht hoor..!

      #17829206
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        ff het zwarte op je bumpers weer zwart maken en andere achterlichten en je heb een pracht wagen ;)
        die lampen vind ik persoonlijk nie echt mooi maja smaken verschillen;)

        #17829207
        Dunc
          Lid sinds:
          13 January 2011

          @ soepkiepe:

          Tsja, het was de laatste maanden ff experimenteren met het bakkie (heb ‘m net 3 mnd. als eerste Opeltje).
          Die voor- en achterlampen, daar loop je terloops tegenaan en dan lijkt het je wel wat op het eerste gezicht..
          Maar ik ben er nog niet hoor. Achter ga ik miss voor Lexusunits. En die bumpers ja, had ik nog niet aan gedacht, maar je hebt gelijk. Ik ga wel spul halen om het op te frissen. Moet trouwens die motorkap spuiten, want die heeft roest – natuurlijk aan die beruchte voorrand – . En voor- en achterbumper hebben krassen opgelopen, omdat de vorige eigenaresse té vaak een bochtje afsneed bij het inparkeren waarschijnlijk haha. Dus nog genoeg vermaak aan mijn Corsaatje..

          #17829208
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            die koplampen vind ik wel stoer, voor mijn corsa ken je je dood zoeken naar zoiets, al ligt me er iets van bij dat ik ooit een corsa a met angeleyes heb gezien, dat op de bumpers is een kleinigheid, begin eens met bumperblack, goedkoop goedje van de action, werkt goed vind ik, ma als je bumpers van zich zelf grijsachtig zijn had ik ze persoonlijk mat zwart gespoten steekt mooi af bij de kleur van je auto

            #17829209
            Dunc
              Lid sinds:
              13 January 2011

              [rquote=1884092&tid=143946&author=soepkiepe]die koplampen vind ik wel stoer, voor mijn corsa ken je je dood zoeken naar zoiets, al ligt me er iets van bij dat ik ooit een corsa a met angeleyes heb gezien, dat op de bumpers is een kleinigheid, begin eens met bumperblack, goedkoop goedje van de action, werkt goed vind ik, ma als je bumpers van zich zelf grijsachtig zijn had ik ze persoonlijk mat zwart gespoten steekt mooi af bij de kleur van je auto[/rquote]

              Tsjonge, daar zeg je me wat! Ik zou bij God niet weten of ze org. zwart zijn geweest of grijs.. Die dingen zijn door de leeftijd gigantisch verweerd natuurlijk. Kan je dat nog ergens achterhalen dan, of testen met iets dergelijks?

              #17829210
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                nee, maar het schijnt (heb er zelf nog geen ervaring mee) dat je ze met een fohn en een verfkrabber of zoiets weer mooi zwart kan krijgen, maar ik zou dit niet zomaar proberen voor dat iemand wat meer info heb gegeven, ik weet niet precies hoe dat moet namelijk.

                #17829211
                Erwin1987
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 September 2009

                  ik zou gewoon die wielrandjes bij arta parts kopen nieuw kosten een paar euro’s.

                  Erwin

                  #17829212
                  Lady Corsa
                    Lid sinds:
                    8 March 2011

                    ik vind je lampen mooi :D Dat wil ik ook nog.. ooit…. :P

                    #17829213
                    Fearless
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 January 2005

                      Bah die grill! Ik moest een nieuwe embleemloze grill hebben voor mijne. Ik bij Nl Power in zwolle aan het loeren.
                      Hebben ze alleen chrome en carbon, i kdacht nog bij me zelf…dat koopt toch niemand??!?!?!

                      Blijkbaar wel dus:angel

                      Gewoon weer een zwarte voor mij besteld dus:P

                      Die grijze lijsten moet je gaan spuiten.
                      De cleaners en zalfjes en toverspreuken werken maar eventjes.

                      Alles rondom afplakken en spuiten, eerste paar laagjes met plastic primer. En daarna Matt Zwart.

                      Dat blijft prima zitten.

                      Nieuwe randjes zijn niet duur, maar vervangen is een irritante klus. Je moet al die schroefjes overzetten en er gaat hier en daar nog wel eens eentje kapot.

                      Ik zou ze spuiten.

                      #17829214
                      richardschaeks
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 October 2008

                        [rquote=1887281&tid=143946&author=Lady Corsa]ik vind je lampen mooi :D Dat wil ik ook nog.. ooit…. :P[/rquote]

                        Ik heb net goedkoop 2 angeleyes koplampen verkocht…:P

                        #17829215
                        richardschaeks
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 October 2008

                          Strips op de deuren eraf halen, en lijmresten verwijderen met wasbenzine!

                          #17829216
                          Dunc
                            Lid sinds:
                            13 January 2011

                            [rquote=1887281&tid=143946&author=Lady Corsa]ik vind je lampen mooi :D Dat wil ik ook nog.. ooit…. :P[/rquote]

                            Die lampen worden nog regelmatig 2e hands aangeboden, voor niet al te veel geld. Ik heb in ieder geval de uitvoering waarbij de bestaande motortjes konden worden overgezet voor de lichtstand op de weg.

                            #17829217
                            Dunc
                              Lid sinds:
                              13 January 2011

                              [rquote=1887342&tid=143946&author=richardschaeks]Strips op de deuren eraf halen, en lijmresten verwijderen met wasbenzine![/rquote]

                              Wow, maar het zijn toch niet voor niets stootstrips?

                              #17829218
                              Fearless
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                9 January 2005

                                Staat veel mooier zonder. Maar wel uitkijken dat anderen niet met de deur tegen jou deuren aanslaan….

                                #17829219
                                Lady Corsa
                                  Lid sinds:
                                  8 March 2011

                                  Ik heb net goedkoop 2 angeleyes koplampen verkocht…:P

                                  He verdorie, ben ik net te laat.. :P
                                  Nou als je nog eens iets hebt :angel

                                  (naja, zit geen haast bij hoor );)

                                  #17829220
                                  suurtje
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    17 September 2010

                                    Waarom heb je niet die lange spoiler erop gezet kom je iets mooier uit met je derde remlicht op je achterruit.

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.