Herstart Opel Club Noord

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Herstart Opel Club Noord

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212050
    deejay
      Lid sinds:
      12 December 2005

      Afgelopen zomer heeft een groepje ex-Opel Club Noord leden het idee opgevat om de club weer op te starten. Die groep heeft mij gevraagd een forum voor hun te bouwen, maar met 3 Opelforums vindik dat persoonlijk een beetje overkill. Ik ben daarom aangeboden om hun onder de vlag van Wheels 4 Fun te helpen met de opstartfase.

      Halverwege Oktober moet de website weer online zijn…

      Men heeft de hand weten te leggen op de adressenlijst van ex-Opel Club Noord leden en die krijgen half november een clubblad en een inschrijfformulier toegezonden.

      Voor 2010 is men nog druk bezig om te kijken wat er mogelijk is, maar daarover later meer…

      #17521843
      Pastra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 February 2007

        Je zit niet stil DeeJay…

        #17521844
        deejay
          Lid sinds:
          12 December 2005

          Ik zit nooit stil :D

          #17521845
          Sicco
            Lid sinds:
            7 December 2008

            Hee leuk,ben ook ooit lid geweest:afro

            #17521846
            Dietrich Concept
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 December 2004

              ja ik was ook altijd lid

              zie het clubblad wel verschijnen

              :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

              #17521847
              Sicco
                Lid sinds:
                7 December 2008


                Vond er nog 1 in de oude doos:wors
                Leden zullen de raam sticker wel herkennen

                #17521848
                henk 400rr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  Niet ex-leden ook wel hoor.. ;)

                  Veel succes in ieder geval met dit initiatief :thumbup

                  #17521849
                  deejay
                    Lid sinds:
                    12 December 2005

                    Het nieuwe logo is sinds gisteren ook bekend…

                    Het clubblad dat half november de deur uit moet is 90% klaar en gaat de komende week in PDF naar de adverteerders ter goedkeuring;)

                    #17521850
                    Dietrich Concept
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 December 2004

                      ben zeer benieuwd DJ

                      :thumbup:thumbup:thumbup

                      #17521851
                      deejay
                        Lid sinds:
                        12 December 2005

                        Hier een preview van de voorzijde van het clubblad, wat zoals het nu staat in A4 formaat full colour in november uitkomt in een oplage van 400 exemplaren.

                        Lid worden is trouwens ook al mogelijk en kost € 25,00 per jaar

                        #17521852
                        mantamarco
                          Lid sinds:
                          20 September 2004

                          hey douwe jan .
                          weet niet waar jij nu weer mee bezig bent maar jij hebt van geen van de oud bestuursleden toestemming gekregen om dit te doen. de naam opel club noord is nog steeds van ons….
                          en opel club noord begind niet met een herstart.

                          groeten alle oud bestuurs leden opel club noord.

                          #17521853
                          TonSR
                            Lid sinds:
                            29 October 2007

                            wat is dit nu,,,,je zou blij moeten zijn dat iemand een club
                            die terziele is gegaan probeert nieuw leven in te blazen
                            ik vindt deze reactie buiten alle proporsie.
                            weet niet waardoor de club is overleden
                            maar dikwijls is dit een bestuurlijke kwestie,let wel ik zit niet met een boos vingertje te wijzen naar jullie kunnen ook veel andere oorzaken
                            zijn,dus het is beslist niet persoonlijk bedoeld.
                            wat is er dan op tegen dat iemand tracht er nieuw leven in te blazen
                            je zeg hier ook de naam is van ons,bedoel je daarmee aantegeven dat
                            het notarieel is vast gelegen,dan heb je gelijk en recht van spreken
                            is dat niet zo dan kan en mag iedereen deze naam gebruiken.
                            en nogmaals wees blij dat er iemand is opgestaan en zijn
                            tijd er weer in steek om het weer van de grond te krijgen.
                            uiteraard is dit mijn persoonlijke mening.
                            vgr tonsr.

                            #17521854
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              origineel gepost door TonSR
                              wat is dit nu,,,,je zou blij moeten zijn dat iemand een club
                              die terziele is gegaan probeert nieuw leven in te blazen
                              ik vindt deze reactie buiten alle proporsie.
                              weet niet waardoor de club is overleden
                              maar dikwijls is dit een bestuurlijke kwestie,let wel ik zit niet met een boos vingertje te wijzen naar jullie kunnen ook veel andere oorzaken
                              zijn,dus het is beslist niet persoonlijk bedoeld.
                              wat is er dan op tegen dat iemand tracht er nieuw leven in te blazen
                              je zeg hier ook de naam is van ons,bedoel je daarmee aantegeven dat
                              het notarieel is vast gelegen,dan heb je gelijk en recht van spreken
                              is dat niet zo dan kan en mag iedereen deze naam gebruiken.
                              en nogmaals wees blij dat er iemand is opgestaan en zijn
                              tijd er weer in steek om het weer van de grond te krijgen.
                              uiteraard is dit mijn persoonlijke mening.
                              vgr tonsr.

                              mooie reactie ton
                              maar je weet niet wat er allemaal heeft gespeeld
                              dus tjah dan kan ik je reactie wel begrijpen

                              maar kan ook de
                              reactie van manta marco wel begrijpen:o
                              als er al van n herstart sprake is
                              lijkt het mij dat de bestuursleden daar zelf wel mee komen
                              ;););)

                              #17521855
                              mantamarco
                                Lid sinds:
                                20 September 2004

                                ik heb er helemaal geen problemen mee dat er iemand is die het wil doorzetten.
                                maar kom dan eerst met de plannen voor een doorstart bij het nog steeds huidige bestuur.
                                en dan kan er in alle redelijk heid over gesproken worden.
                                maar achter de rug van het huidige bestuur om, zomaar wat optezetten en dan aan iedereen vertellen dat het huidige bestuur het hier mee eens is slaat helemaal nergens op.

                                het huidige (laatste) bestuur heeft nog steeds contact met elkaar. en er is helemaal geen probeem tussen de bestuursleden zo als overal word rond verteld.

                                #17521856
                                TonSR
                                  Lid sinds:
                                  29 October 2007

                                  louw,dat is wat ik ook schrijf,ik weet niet wat er heeft gespeeld
                                  maar ik begrijp ook niet wat er op tegen is als er leden oud
                                  leden de club een herstart willen geven .
                                  vgr tonsr.

                                  #17521857
                                  TonSR
                                    Lid sinds:
                                    29 October 2007

                                    maar als er bij het oude bestuur de reactie komt van uit mensen
                                    uit de club warom wordt daar dan niets mee gedaan,nogmaals
                                    marco het is niet op de persoon,dat wil ik ook niet
                                    maar zoals de een het heeft gehoord , en hij om die reden de
                                    zaak weer op poten wil zetten,dan moet het oude dagelijks bestuur
                                    dat toch ook gehoord hebben.kijk dat hij dit weer opzet zonder
                                    kennis geving van jullie is ook niet netjes.
                                    maar het kan ook zo zijn dat hij weet dat jullie als bestuur er
                                    geen trek meer in hebben en hij het nu zo heeft gedaan.
                                    maar probeer het is samen op te lossen ik weet niet hoeveel
                                    mensen er bij jullie zijn aan gesloten laat die gene dan niet de dupe
                                    worden van bestuurlijke strubbelingen dat heeft al veel clubs de kop gekost
                                    en krijg je mogelijk weer een afschijding van een aantal mensen die
                                    weer wat voor zich zelf gaan opzetten.
                                    goed bij deze.vgr tonsr

                                    #17521858
                                    mantamarco
                                      Lid sinds:
                                      20 September 2004

                                      nog maals binnen het huidige bestuur zijn geen strubbelingen .
                                      het enige wat ik raar vind is dat ik en geen een van de andere bestuursleden weet dat hij het heeft overgenomen……
                                      ik zou tegen douwe jan zeggen wees een kerel en klop eerst eens bij het bestuur aan en ga dan reclame maken als alles rond is……..
                                      oja even vergeten……… jij begind altijd aan de verkeerde kant……

                                      #17521859
                                      TonSR
                                        Lid sinds:
                                        29 October 2007

                                        ok,ik hoop dat jullie er samen uit komen
                                        en club noord weer mag begroeten op een van de treffens
                                        vgr tonsr.
                                        ps
                                        wat ik al eerder schreef als er notarieel niets is vast gelegd
                                        aangaande de naam van de club kan hij gewoon zijn gang
                                        gaan en is er niemand die daar wat aan kan doen.
                                        ik lees daar in de reactie verder niets van terug .
                                        vgr tonsr.

                                        #17521860
                                        Anoniem
                                          Lid sinds:
                                          1 January 1970

                                          origineel gepost door TonSR
                                          ok,ik hoop dat jullie er samen uit komen
                                          en club noord weer mag begroeten op een van de treffens
                                          vgr tonsr.
                                          ps
                                          wat ik al eerder schreef als er notarieel niets is vast gelegd
                                          aangaande de naam van de club kan hij gewoon zijn gang
                                          gaan en is er niemand die daar wat aan kan doen.
                                          ik lees daar in de reactie verder niets van terug .
                                          vgr tonsr.

                                          het ligt allemaal wat gecompliceerder
                                          dan je zo steld

                                          uiteraard liggen bepaalde dingen wel vast
                                          van opel club noord

                                          dus zomaar ff n doorstart maken zonder dat het originele/oude bestuur er vanaf weet
                                          zal nooit lukken

                                          en t lijkt me ook cker geen goede basis voor n suc6 volle club
                                          dit topic kan eigelijk net zo goed dicht
                                          komt toch niet van de grond:o:o:o

                                          #17521861
                                          Anoniem
                                            Lid sinds:
                                            1 January 1970

                                            heb afgelopen zondag op de onderdelen beurs
                                            te tolbert
                                            weer even kunnen bijpraten met oude bekenden
                                            ben nu redelijk op de hoogte

                                            en ik zie t er niet van komen onder de naam opel club noord
                                            topic kan dus wel n slotje op;)

                                            #17521862
                                            sw16v
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              1 July 2004

                                              ????

                                              and the story continues…………

                                              Is wel jammer, want de meetings in veenklooster waren altijd goed te doen!

                                              #17521863
                                              henk 400rr
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                29 June 2004

                                                nou.. ik weet het niet ;) er is nog eventjes gesproken over een reunie al dan niet met meeting bij de Ringo bar, of dat verder serieus wordt… ;)

                                                De tijd zal het leren :D :angel

                                                #17521864
                                                Anoniem
                                                  Lid sinds:
                                                  1 January 1970

                                                  origineel gepost door henk 400rr
                                                  nou.. ik weet het niet ;) er is nog eventjes gesproken over een reunie al dan niet met meeting bij de Ringo bar, of dat verder serieus wordt… ;)

                                                  De tijd zal het leren :D :angel

                                                  jep heb ik ook iets van meegekregen
                                                  toch nog maar even afwachten dan;)

                                                  #17521865
                                                  deejay
                                                    Lid sinds:
                                                    12 December 2005

                                                    En wat is er van terecht gekomen….

                                                    De planning voor 2011 is min of meer rond incl. een ledenvergadering begin 2011… hou http://www.opelclubnoord.nl in de gaten…

                                                    Zoals Henk al zei…..tijd zal het leren :P

                                                    #17521866
                                                    Kermitkiller
                                                      Lid sinds:
                                                      26 March 2005

                                                      jij weet al meer zeker word idd wel weer eens tijd dat er hier weer eens wat gebeurd :jerry:jerry

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 49)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.