Herken de foutcode FILMPJE

Forumindex Forums Modellen Omega Herken de foutcode FILMPJE

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18340969
    Senatorman
    Beheerder
      Lid sinds:
      7 November 2016

      Ben momenteel met de paperclip methode bezig omdat mijn ABS lampje van onze Omega A ’93 blijft branden. Heb contact A-B verbonden maar kom niet helemaal tot de juiste code. Graag hoor ik welke code jij afleest aan onderstaand filmpje

      #18340989
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Service Concept

        In the case of the ABS 2E with separately mounted controller, the flashing code is evaluated and tested with the ABS 2 LED tester.

        In the case of the ABS 2E with hybrid controller at the hydraulic modulator, the self-diagnosis is evaluated via the serial interface with the self-diagnosis tester KTS 300 or the flashing code.
        With the KTS 300, the fault memory can be read out and actuator diagnosis performed.

        #18341003
        Senatorman
        Beheerder
          Lid sinds:
          7 November 2016

          Bedankt voor je reactie, maar ik begrijp niet helemaal wat ik hier mee kan.

          #18341029
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            Wat Liviu2004 waarschijnlijk bedoeld is dat je beter uitleesapparatuur er aan kan koppelen om er achter te komen wat het nou is. Het is dus niet duidelijk wat de foutcode is, wel als je de juiste uitleesapparatuur hebt. Afhankelijk van je type ABS pomp heb je een simpele scanner (met het knipperledje) of de “pro” scanner met meer duidelijke foutcodes.

            Denk dus niet dat hij er zo obv je filmpje duidelijkheid over kan geven ;-)

            But correct me if i’m wrong

            Greetz Emiel

            #18341042
            Senatorman
            Beheerder
              Lid sinds:
              7 November 2016

              Dank je voor de toelichting. Ik begrijp het.

              Maar het lampje met de paperclip methode geeft een knipperpatroon, echter weet ik niet zeker hoe ik moet tellen.
              Als ik in driemaat *** tel dan kom ik uit op 333 en 444 en in tweemaat ** kwam ik volgens mij uit op 31.

              Mijn vraag is eigenlijk of mijn telling klopt.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.