Herintreder pipi

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Herintreder pipi

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18407334
    pipi.opel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 February 2021

      Na een jaar of 10 a 12 zonder oldtimer geweest te zijn ben ik weer op zoek. Voorheen was ik Pipi op dit forum met een oranje ascona met opgefokte 2.4 en gele rolkooi. Maar mijn email is verandert en ik kom niet meer in mijn oude account. Mss dat de moderators hier nog iets mee kunnen. Maar goed wat is er gebeurt in de afgelopen 12 jaar Ik heb een uitstapje gedaan naar zundappjes daarna motorfiets. Mijn Ducati Multistrada 1200 staat nu te koop en ik ben weer op zoek naar een old opel. Kadett c manta a of ascona b. Gezien de huidige prijzen :wacko: ga ik denk ik voor een kadett c :cheers:

      Zodra ik er 1 heb dan zal ik de fotos delen hier. Net zoals de vorige keer zal ik wel met motortjes enz gaan spelen :applause02:

      #18407401
      22voeter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 November 2018

        Altijd leuk, en een C Kadett is ook een mooie klassieker. Ik zat als kind ook altijd op zwart skay beklede achterbank van onze Kadett.
        Als ik mijn Trabant beu ben wil ik ook ooit weer een Opeltje erbij als hobbywagen.

        Succes met de zoektocht, en show hier je vorderingen!

        #18407762
        pipi.opel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 February 2021

          En een leuke kadett gevonden. Ik heb em uit belgie gehaald. Maar hier op het forum staat het verhaal van de restauratie al. Jaydeem heeft em opgeknapt.

          https://opel-forum.nl/forums/topic/c-kadett-sedan-2-0seh-eindelijk-weer-een-foto-update/

          Ik zal zelf een topic aanmaken over wat ik allemaal van plan ben met de auto.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.