Hengelo Rally/Sprint

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Hengelo Rally/Sprint

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207930
    Peter_89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 August 2006

      Aankomend weekend weer. Afsluiting van het seizoen. Nog meer mensen die er heen gaan?? Zal zelf weer servicen bij Bruins met de Astra A7.


      @Mantarobin
      , rijd je vader ook weer mee?? Zag dat er 2 Corsa`s op de startlijst stonden.

      #17446746
      mantarobin
        Lid sinds:
        4 July 2008

        Wij zijn er ook weer bij voor de laatste keer hoogst waarschijnlijk,
        me vader heeft een gedeelte van het inschrijfgeld van Hellendoorn terug gekregen en dat was precies genoeg om ons in te schrijven voor Hengelo..
        dusja, kieken wat het word ;)

        #17446747
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ik ga zeker weten kijken, altijd leuk. is wel 2 uur rijden, maar f@ck it :)

          #17446748
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Wij doen niet mee dit keer, dus we gaan ook kijken, wel alleen op zondag, op zaterdag heb ik geen tijd.

            Succes gewenst aan deelnemers :thumbup

            #17446749
            Peter_89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 August 2006

              origineel gepost door mantarobin
              Wij zijn er ook weer bij voor de laatste keer hoogst waarschijnlijk,
              me vader heeft een gedeelte van het inschrijfgeld van Hellendoorn terug gekregen en dat was precies genoeg om ons in te schrijven voor Hengelo..
              dusja, kieken wat het word ;)

              Met de Corsa dus. Kom wel ff langs. Heb zelf ook een Corsa miss nog mooie ideen

              #17446750
              mantamafkees01
                Lid sinds:
                31 August 2004

                :swear:swear:swear Vergeten, is het eens in de buurt!

                #17446751
                mantamafkees01
                  Lid sinds:
                  31 August 2004

                  Maare, iemand :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics???

                  #17446752
                  Peter_89
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 August 2006

                    Voor ons is het dus minder mooi afgelopen. Zaterdag avond op de een na laatste proef er af gegaan. Lag veel drek op de weg auto in de slip. Nog redelijk kunnen corrigeren maar kwam met de achterkant in het gras, op de kop in de sloot. Schade valt op het eerste gezicht wel mee. Dak is nog helemaal goed en alle ramen ook. Rijders zelf hebben niks.

                    #17446753
                    henk 400rr
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      Jammer, ik had er nog aan gedacht wat foto’s te nemen. wel heb ik wat van die zwarte en en kitcar corsa genomen.

                      Verder een leuke maar vermoeiende dag gehad en we kregen nog “bezoek” van een ford focus toen we langs de proef stonden te kijken. ;)

                      Mooie acties gezien op dat punt, zeker van Wolves een paar knappe staaltjes gezien van wagen beheersing. :thumbup

                      #17446754
                      mantarobin
                        Lid sinds:
                        4 July 2008

                        @ peter 89 ja hoorde t al van een van de jongens van Eep..

                        me pa is ook uitgevallen, gelijk op de 1e KP al.. niks geen remdruk me vader durfde het niet aan verder te rijden dit ivm hydraulische handrem e.d dus geen druk is helemaal geen remmerij meer.. toen me pa de tijdkaart ingeleverd had kwamen de remmen weer op druk :fy1 nja iig was dit onze laatste rally de navigator van me pa stopt ermee.. als we nog een sponsor kunnen krijgen voor aankomend jaar haal ik een navigators licentie

                        @ Henk 400
                        kun je via u2u even je mail adres geven, zodat je de foto’s van de zwarte en kitcar corsa’s even door kunt sturen alvast bedankt he

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.