Hendel passagiersstoel combo c

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Hendel passagiersstoel combo c

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269601
    Ccombo
      Lid sinds:
      16 December 2014

      Ik heb ooit eens ergens vernomen dat deze stoel niet naar voren en achter geschoven kan worden.
      Is dit correct?
      Als ik onder de stoel kijk lijkt er wel een mechanisme te zijn alleen de hendel mist?

      Is deze ergens te bestellen? Via Google kan ik niks vinden…

      #18265075
      Christiaan Hummel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2011

        Volgens mij klopt het dat bij de Combo inderdaad de bijrijdersstoel niet verschuifbaar is naar voren en naar achteren. Wat je zou kunnen doen is de slede van de stoel van een combo c tour nemen(even op de sloop kijken, of via onderdelenlijn), die is wel verschuifbaar. Of kijk voor een Duitse combo, want die hebben niet de verplichting van het halfhoge schot tussen passagiers en laadruimte, en daar is volgens mij de bijrijdersstoel wel verschuifbaar.

        #18265076
        Ccombo
          Lid sinds:
          16 December 2014

          Het is een Duitse combo. Maar heeft wel een half hoog schot. Zal eens een foto maken.

          #18265077
          combo c tour
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 July 2005

            in mijn combo c tour zit dit wel en is deze wel naar voren en achter verplaatsbaar.
            gewoon naar de sloop gaan en kijken of je er eentje kunt vinden.
            succes.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.