Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
<p style=”text-align: right;”>Mijn volgende vraag</p>
<p style=”text-align: right;”>Mijn hemeltje begint los te raken.</p>
<p style=”text-align: right;”>Maar aan de randen zie je niets daarmee bedoel ik dat het hemeltje in het midden los laat</p>
<p style=”text-align: right;”>Wie heeft er de houden tip ,waarmee ik het vast kan maken zonder dat ik hem helemaal los hoef te maken</p>
<p style=”text-align: right;”>Alvast bedankt groetjes silvia</p>
Ik heb zelf bij mijn vectra een naad gesneden precies in het midden en het loshangende hemeltje gelijmd met textiellijm
Daarna weer glas gestreken en die naad zag je al bijna niet
Maar heb toch voor de leuk een mooie luxe band geplakt over de naad zodat het een exentriek oog geeft aan het hemeltje
Ik heb wat spelden gekocht en her en der wat in het hemeltje gestoken,niet zo mooi maar heb je hem niet meer op je hoofd liggen.
Toch wel handig die mondkapjes voorraad opberg mogelijkheid in het dak van mijn Signum
De stof kan gaan hangen omdat de schuimlaag tussen de stof en het harde deel van de hemel is vergaan. Is dat bij jou ook het geval? Lijmen helpt dan niet lang, omdat je alsnog met die verkruimelende schuimlaag zit. Als je daar de stof aan lijmt, laat dat weer los. Er zit niks anders op dan de hemel te demonteren en opnieuw te bekleden, waarbij je de schuimlaag eerst verwijdert.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.