Hemeltje

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Hemeltje

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18410120
    sillie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 January 2021

      <p style=”text-align: right;”>Mijn volgende vraag</p>
      <p style=”text-align: right;”>Mijn hemeltje begint los te raken.</p>
      <p style=”text-align: right;”>Maar aan de randen zie je niets daarmee bedoel ik dat het hemeltje in het midden los laat</p>
      <p style=”text-align: right;”>Wie heeft er de houden tip ,waarmee ik het vast kan maken zonder dat ik hem helemaal los hoef te maken</p>
      <p style=”text-align: right;”>Alvast bedankt  groetjes silvia</p>

      #18410121
      dappie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2008

        Dat is een goeie, ik denk toch dat je hem er uit moet halen en Dan aan 1 kant los moet halen en op nieuw moet lijmen

        of een knappe van de sloop halen, maar mischien is er hier iemand met een op lossing, ik heb het een beetje rond

        mn binnen verlichting maar nog niet zo erg.

        vr,gr, jac.

        #18410214
        Huiting88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 March 2015

          Ik heb zelf bij mijn vectra een naad gesneden precies in het midden en het loshangende hemeltje gelijmd met textiellijm

          Daarna weer glas gestreken en die naad zag je al bijna niet
          Maar heb toch voor de leuk een mooie luxe band geplakt over de naad zodat het een exentriek oog geeft aan het hemeltje

          Vrij simpel opgelost

          #18410221
          sillie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 January 2021

            Is wel een heel leuk idee om je hemeltje een band te geven breekt ook nog wel ik ga hier over nadenken

            Dank je wel

            #18418503
            Tech 1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 February 2013

              Ik heb wat spelden gekocht en her en der wat in het hemeltje gestoken,niet zo mooi :scratch: maar heb je hem niet meer op je hoofd liggen.
              Toch wel handig die mondkapjes voorraad opberg mogelijkheid in het dak van mijn Signum :-)
              2021Signum corona

              #18418521
              Koffie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 November 2019

                De stof kan gaan hangen omdat de schuimlaag tussen de stof en het harde deel van de hemel is vergaan. Is dat bij jou ook het geval? Lijmen helpt dan niet lang, omdat je alsnog met die verkruimelende schuimlaag zit. Als je daar de stof aan lijmt, laat dat weer los. Er zit niks anders op dan de hemel te demonteren en opnieuw te bekleden, waarbij je de schuimlaag eerst verwijdert.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.