Help, water bij mijn reservewiel (insignia)

Forumindex Forums Modellen Insignia Help, water bij mijn reservewiel (insignia)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18395982
    Stijn Coppens
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 November 2020

      <p style=”text-align: left;”>Hallo, ik ontdekte deze week dat mijn mat in de kofferbak doorweekt was. Bij het optillen van de mat zag ik dat er een 5tal cm water in het reservewiel compartiment stond. De grote mat met het plastieken handvatje heeft onderaan al schimmelsporen door de vochtigheid. Mijn insignia is van bouwjaar 2014 (benzine 1.7 model sedan)</p>
      Kent iemand dit probleem en enig idee waar het water kan binnenkomen?

      Is die koffermat nog verkrijgbaar want ik vrees dat ze door die schimmel om zeep is.

      Alvast bedankt bij voorbaat.

      Mvg

      Stijn

      #18398872
      Mikebijleveld@gmail.com
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 August 2019

        Hier het zelfde probleem bij mij staat er af en toe een beetje water aantal keer droog gemaakt en toen elke dag na gekeken kan niks vinden soms als het regent tijdens het rijden blijft die droog en af en toe rij ik een week niet en dan staat er in eens wat water kan geen spoortjes vinden mat er boven is droog en bij de lampen achter ook pluggen aan de onder kant zijn afgekit en me garage kon ook niks vinden en toch gebeurd het

        #18400109
        Lionheart
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 August 2014

          heb het bij mijn hatchback ook gehad. daar zitten er 2 kustsstof kappen net onder de scharnieren van de achterklep. hier was er een van losgeraakt. heb deze toen vastgekit n probleem was verholpen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.