HELP Versnellingsbak HELP

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum HELP Versnellingsbak HELP

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345217
    dannykattuk83
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 April 2017

      Hallo ik heb een probleem met mijn versnellingsbak waar ik de dealer en de garage waar die nu staat miet uitkomen
      Het gaat om een Opel Vectra uit december 2006 1.8 semi automaat
      Het probleem is dit : als ik op de snelweg rij en hij gaat vanuit ze 4 naar ze 5 krijg ik een paar seconden een foutmelding met het autootje met de sleutel en een grote F in beeld
      Dit is naar een paar seconden weer weg maar ik kan dus niet lekker inhalen want hij houd in zodra die de foutmelding krijg
      Verder schokt de auto iets met schakelen als je normaal in de wijk rijd maar niet hevig
      De schakelrobot is 4 weken terug opnieuw ingelezen en daarna bleek het probleem weg te zijn totdat ik weer op de snelweg reed van ze 4 naar ze 5 ging en weer de melding in beeld
      Weer terug naar de garage uitleescomputer eraan gehangen tijdens het rijden en nu is het dus zo dat we de melding krijgen dat de wielen 160 kmpu aangeven terwijl ik 120 rijd
      De ABS sensoren nagekeken zag er goed uit en de ABS module is ook niks mis meer en de kabel van de ABS module naar de bak vertoont ook geen draadbreuk of wat dan ook

      ik hoop dat 1 van jullie hier meer van weet want ik zit echt met me handen in het haar :scratch: ik heb geen idee wat het nog meer zou kunnen zijn

      #18345220
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Start met: foutcodes lijst, bandenmaat, chassisnummer.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.