Help elektrische ramen astra f kan dicht opgelost!

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Help elektrische ramen astra f kan dicht opgelost!

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225793
    Lukko
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 January 2005

      hallo ik zit even met een probleem, misschien iemand hier die het weet.
      het gaat om een opel astra f 1.4 uit 1994. ik heb een elektrische ramen set van een opel astra gsi + bij behoorde kabelboom en knopjes.

      nu heb je die deur stekker
      komen 2 draadjes uit. zijn van de speakers tweeter en die speaker onder in de deur dat ligt er standaard in.

      maar nu heb ik een stekker in me deur liggen waar veel meer draadjes in zitten: er zit volgens mijn ook veel andere opties bij zoals elektrisch verwarmde spiegels denk ik wat ik zo kan zien en misschien centrale deur vergrendeling ofzo. maar het gaat me om die elektrische ramen. want ik zal ergens een + op moet zetten. alleen wat is precies wat? iemand hier die dat weet? of een schema tje heeft ofzo?

      deze pinnetjes zitten er allemaal in:

      en dit komt er uit de auto:

      deze gaan er naar de knopjes:

      en deze naar het raam mechanisme.

      ik heb nu even de bijrijderskant laten zien. want vanuit daar kan je ook het raam open doen aan de andere kant. dus 1 of 2 kleuren zullen door gelinkt moeten worden aan de andere kant? maar ik hoop dat iemand weet wat welke kleur draad precies is. dat zou een stuk makkelijker werken
      alvast bedankt

      #17727326
      Lukko
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2005

        niemand hier die mijn kan helpen? anders moet ik overal een keer + op zetten en dan zal die het vanzelf wel een keer gaan doen ? alleen dan zit ik nog met de andere kant welke draad is van de andere kant want die moet ik dan door linken naar de andere kant.
        ik hoop dat iemand weet welke draad wat is ?

        #17727327
        Lukko
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 January 2005

          topic kan dicht ik heb het al gevonden

          #17727329
          Slopelpower
            Lid sinds:
            9 February 2014

            Hoe heb je dat nou opgelost ik zit namelijk met hetzelfde probleem

            Alvast bedankt

            #17727328
            GOGOGO_1555
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              same problem here :jerry

              #17727330
              AstraF23
                Lid sinds:
                10 January 2013

                Ik heb laats ook alles ingebouwd in mijn astra, elektronische ramen, elektrische spiegels en centrale deurvergrendeling.
                Dus bij vragen, vraag maar.

                #17727331
                GOGOGO_1555
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 January 2012

                  Ik heb dus vandaag na veel moeite een schema gevonden van de elektrische ramen dus dat zal wel lukken
                  maar ja als ik dan toch bezig ben wil ik ook wel CV inbouwen
                  is daaar ook een schema van en wat ik nodig zal hebben :hmmz

                  #17727332
                  Lukko
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 January 2005

                    sorry ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb te lang geleden.

                    volgens mij heb ik gewoon plus op een draad gezet en gekeken wanneer die het deed.
                    cv inbouwen is niet moeilijk ik heb er ook een alarm +cv ingelegd.

                    bij mij zat er in ieder geval helemaal niks in.
                    wat je nodig hebt: cv set met pompjes uiteraard. tja en de rest is het gewoon aansluiten? zit meestal ook een handleiding bij. super makkelijk

                    #17727333
                    GOGOGO_1555
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      18 January 2012

                      Okee ik heb alles uit een Astra gesloopt bij zit er ook niks in. Maar heb nu alles wat ik nodig heb. ik heb schema’s gevonden

                      Sent from my RM-846_eu_euro2_357 using Tapatalk

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.