HELP Digidash in Corsa B- Tankmeter en knipperlichten ??

Forumindex Forums Modellen Corsa HELP Digidash in Corsa B- Tankmeter en knipperlichten ??

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #18086780
    EdGSI
      Lid sinds:
      13 August 2011

      Brandstofmeter probleem opgelost

      Er is een zwart/blauwe & een blauw/zwarte (met zeer weinig verschil). Deze had ik dus bij elkaar gebonden.
      En die aan de blauw/zwarte van de kadett stekker gedaan.

      Ik dacht vandaag : Dat kan toch niet dat die brandstofmeter het niet doet. Toen heb ik het elektrische schema van de corsa bekeken.

      Blauw/zwart – Brandstofmeter
      Zwart/blauw – Indicatielampje mistachterlicht

      Heb nu maar de blauw/zwarte op de blauw/zwarte gedaan en nu werkt de brandstofmeter
      :jerry :jerry

      Klopt het dat de brandstofmeter altijd te veel aangeeft ? (Kadett heeft 55l tank , en corsa 46l volgens mij)
      Ik las op verschillende engelse forums dat je dan een andere weerstand ertussen moet solderen ofzoiets. Weet iemand hier iets meer van ? king:

      Maar nu heb ik nog altijd de knipperlichten niet werkend. Hoe krijg ik deze nu goed werkend?
      Iemand een idee’tje ?

      #18086781
      asconahobbyist
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2008

        das heel makkelijk,kijk bij de stekker op je knipperlichthendel,op de Kadett klok zijn de draadkleuren van de knippers zwart/wit en zwart/groen,waarschijnlijk bij de corsa ook en deze vindt je bij de hendel,als je ze daar vandaan pakt moet het werken,als de kleuren niet overeen komen,dan even meten en anders is er hier vast wel iemand met een schema zo lief om t even op te zoeken voor je ;)
        Zo heb ik het bij mijn ascona C ook gedaan!!! Ik rij nu alweer een half jaar met zo’n mooie LCD klok!

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.