HELP! CV keyless&go werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) HELP! CV keyless&go werkt niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267745
    Marcel28
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 April 2007

      Hallo,
      Sinds vandaag wil mijn achterklep niet meer open, en werkt mij CV niet meer. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?.

      Auto start gelukkig wel, maar wil niet meer op slot. Wat mij ook opviel is dat zekering nr 38 was doorgebrand. Vervangen heeft helaas niet geholpen.

      wie o wie kan mij verder helpen. Zit niet echt te wachtend op hele hoge kosten van de vod.

      groetjes,
      Marcel.

      Gaat hier overigens om een zafira b

      #18250165
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        waar is nummer 38 van??

        zafira b’s hebben last van draadbreuken in het doorvoerrubber van de achterportieren.
        misschien dat daar een breuk zit waardoor je CV niet meer werkt

        #18250166
        Marcel28
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 April 2007

          Vanmiddag naar de garage ermee om te laten uitlezen. Nu maar hopen dat het meevalt.

          #18250167
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Zekering 38 zal inderdaad te maken hebben met de achterramen. Oorzaak vaak kabelbreuk bij de achterdeuren meestal rechtsachter.

            Kabelbreuk verhelpen, Daarna nieuwe zekering erin en het probleem zou opgelost moeten zijn. Ik heb dit gehad met mijn Zafira A.

            Succes ermee. :thumb

            #18250168
            Marcel28
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 April 2007

              Alles werkt weer!
              Probleem is het bekende euvel of wel kabelbreuken in overgang naar rechter achterdeur.
              Heb deel van kabelboom ( stekker + rubber ) vervangen, nu werkt alles weer naar behoren.

              Probleem wat ik helaas nog wel blijf houden is dat mijn stuurwielbediening slecht werkt. Toeter doet het niet goed als verlichting aan staat, en ook bediening van radio werkt niet goed.

              Iemand enig idee waar dit door veroorzaakt wordt, en hoe ik het kan oplossen?

              Groetjes,
              Marcel

              #18250169
              Dolby
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 May 2008

                @Marcel28, Ik zei het je toch. ;) Mooi dat het is opgelost met de ramen.

                @Marcel28 wrote:

                Alles werkt weer!
                Probleem is het bekende euvel of wel kabelbreuken in overgang naar rechter achterdeur.
                Heb deel van kabelboom ( stekker + rubber ) vervangen, nu werkt alles weer naar behoren.

                Probleem wat ik helaas nog wel blijf houden is dat mijn stuurwielbediening slecht werkt. Toeter doet het niet goed als verlichting aan staat, en ook bediening van radio werkt niet goed.

                Iemand enig idee waar dit door veroorzaakt wordt, en hoe ik het kan oplossen?

                Groetjes,
                Marcel

                #18250170
                Harry1969
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  22 June 2012

                  @Marcel28 wrote:

                  Probleem wat ik helaas nog wel blijf houden is dat mijn stuurwielbediening slecht werkt. Toeter doet het niet goed als verlichting aan staat, en ook bediening van radio werkt niet goed.

                  Iemand enig idee waar dit door veroorzaakt wordt, en hoe ik het kan oplossen?

                  Groetjes,
                  Marcel

                  Ik had hetzelfde probleem ook. Ik dacht dat er een klem in de stuurkolom geplaatst wordt waardoor dit probleem wordt opgelost. De Opel dealer kan aan de hand van het kenteken zien of dit al dan niet is gebeurd (dacht ik). Als het nog wel moet worden uitgevoerd dan is dat gratis.

                  #18250171
                  Marcel28
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 April 2007

                    Helaas zit dat klemmetje er bij mij al in…… zit nog steeds met deze vervelende storing

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.