HELP auto zit vast in de centrale portiervergendeling

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen HELP auto zit vast in de centrale portiervergendeling

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207931
    cornel
      Lid sinds:
      2 September 2007

      De astra zit vast in de centrale vergrendeling.
      Mijn schoonvader heeft een astra uit als ik het goed heb 1997 met centralevergrendeling maar zonder afstandbediening.
      Hij heeft de binnenverlichting laten branden waardoor de accu leeg is geraakt.
      Ik heb er voor hem tijdelijk een andere accu ingezet en nu doet alles weer van de auto behalve dat ik de auto kan openen.
      met de sleutel is de auto niet te openen en ook als ik via de binnenkant de deur van het slot wil halen lukt dat niet.
      Heeft iemand enig idee wat dit kan wezen??????
      de enigste mogelijkheid die ik heb om de auto in te komen is via de kofferbak.
      Die krijg ik wel van het slot af.

      #17446755
      stillekracht
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 May 2007

        al geprobeerd om de sleutel opnieuw in te leren?

        of de zekering van je centrale deur er uit halen kijken je dan wel het slot kan openen van de binnenkant

        zit er alarm op de auto?

        #17446756
        stillekracht
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 May 2007

          :hmmz was het wel nodig om op drie plaatsen dezelfde topic te openen??????

          #17446757
          IMpY
            Lid sinds:
            18 July 2005

            heb al gereageerd in astra gedeelte

            groeten Twan

            #17446758
            IMpY
              Lid sinds:
              18 July 2005

              origineel gepost door stillekracht
              :hmmz was het wel nodig om op drie plaatsen dezelfde topic te openen??????

              schijnbaar een probleem met spoed:P

              #17446759
              cornel
                Lid sinds:
                2 September 2007

                origineel gepost door IMpY

                origineel gepost door stillekracht
                :hmmz was het wel nodig om op drie plaatsen dezelfde topic te openen??????

                schijnbaar een probleem met spoed:P

                idd want me schoonvader is 70 en anders moet ie naar de garage met de auto en aangezien hij net kan rond komen en afhankelijk is van de auto probeer ik het op deze manier zo snel mogelijk voor hem op te lossen.
                en als ik naar mezelf kijk ga ik niet elk deel van het forum over om te kijken wat iedereen post en ben er gemakshalve er ook maar vanuit gegaan dat iedereen dat doet
                op deze manier heb ik meer bereiksruimte

                er zit geen alarm op
                iniedergeval bedankt voor je reaktie

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.