Help. Auto doet heel raar!

Forumindex Forums Modellen Astra Help. Auto doet heel raar!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18350156
    Mich88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 December 2017

      Gister heb ik met mijn auto gereden en leek er niets aan de hand. Ik zet de auto uit, wil hem na 3 minuten weer starten maar krijg totaal geen contact, iets later doet die iets meer namelijk alles laten knipperen.
      Starten helaas nog steeds niet. Met startkabels ging de auto vrijwel meteen weer aan. Alleen bleef toen de hele weg het lampje knipperen van de auto met sleutel erin. Toen ik bijna thuis was deed de auto bij elke bocht heel erg raar, ik leek geen controle meer te hebben over mijn stuur en rem, beiden werden heel zwaar. Iemand enig idee wat hier aan de hand is?? Het gaat om een Opel Astra H uit 2004

      #18350158
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Dood accu, en/of dynamo, klaar. Rijd niet meer met auto.

        #18350207
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          inderdaad een defecte accu of dynamo. Bij tekort aan electra worden hulpsystemen uitgeschakeld en uiteindelijk valt motor uit. Gebeurde bij mij tijdens het rijden op snelweg. Bijvoorbeeld stuurbekrachtiging en verlichting. Uiteindelijk valt alles uit. Inderdaad snel naar een garage voor herstel voordat ongelukken gebeuren.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.