HELP!!!! Afstellen handrem vectra C GTS wil niet!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum HELP!!!! Afstellen handrem vectra C GTS wil niet!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247574
    GTS Power
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 May 2008

      Ik ben nu 2 avonden bezig geweest om mijn handrem af te stellen nadat mijn linker achterklauw is blijven hangen.

      Daardoor heb ik nieuwe schijven en blokken moeten monteren maar ook daarna kreeg ik de klauw niet afgesteld. De klauw blijft hangen nadat de handrem was aangetrokken,dus heb ik vanavond een andere gemonteerd.
      Nu komt het rare dat het probleem zich nu heeft verplaatst naar rechts achter :argue

      Het moet dus volgens mij te maken hebben met de afstelling ervan :hmmz

      Ik heb alles meerdere malen los gehad en getest maar 1 van de klauwen willen niet volledig losgaan.

      Ook heb ik gekeken bij de handremhendel maar ik zie daar geen afstel mogelijkheid.

      Welk handigheidje/weetje zie ik over het hoofd?????

      M.v.g. Tom

      #18006021
      goeroe
        Lid sinds:
        17 December 2010

        volgens mij kun je daar niets aan afstellen ik heb laats bij mijn ook schijven en blokken vervangen en heb de remklauw zuiger terug gedraait met het daarvoor bedoelde gereedschap. en heb daarna een paak keer de op de rem geduwt en de handrem aangetrokken. zo ver ik weet is alles zelf stellend.

        groetjes richard

        #18006022
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Ja inderdaad, de zuigers moeten wel worden terug gedraait.

          #18006023
          GTS Power
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 May 2008

            De zuigers zijn op de juiste manier terug gedraaid.
            Na mijn idee lijkt mij ook alles zelfstellend maar toch blijft 1 kant iets op de schijf hangen :???:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.