Hele brutale verkoper

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Hele brutale verkoper

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #18265028
    opel-mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2011

      @dennisnmgn88 wrote:

      Dat is niet de context van mijn tekst…… Of hij er wakker van ligt moet die zelf weten.
      Maar niet het lef hebben om contact op te nemen met de verkoper, en hier wel je zieltjes proberen te winnen is wat triest.

      Wat verwacht die nou van ons te horen dan? Jeej je hebt gelijk, ik zou het ook melden?

      Los van z’n frustratie staat er niks in dit topic! Geen vraag, verzoek, of verwachting van iets of iemand.
      Het is nutteloos, vervuiling en al helemaal lullig voor de verkoper die (misschien wel) onterecht word afgeschilderd, en daardoor (misschien) potentiële klanten misloopt.

      waar jij de waanbeelden vandaan haalt dat ik zieltjes probeer te winnen is mij een raadsel, ik geef enkel aan dat er een hele brutale verkoper is, een commercieel bedrijf, blijkt dat er dus meerdere leden hier last van gehad hebben, als het bedrijf daardoor klanten misloopt, zijn probleem, moet hij maar geen foto’s jatten en misbruiken voor zijn bedrijf maar zelf even een paar minuten uittrekken om een foto te maken van wat hij zelf aanbied, dan kunnen potentiele kopers meteen zien in welke staat het zich bevind.

      overigens heeft naast marktplaats ook de verkoper een mailtje van mij gehad, maar ik ga echt geen kosten maken om een 06 nummer te bellen omdat hij mijn foto’s jat, zoiets valt onder fatsoensnormen, maar ik merk dat wel vaker de laatste tijd dat bij sommige personen en bedrijven de fatsoensnormen heel snel de deur uit verdwijnen als het om eigen gewin gaat.

      #18265029
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        @dennisnmgn88 wrote:

        Jezus man, ik ben ook wel eens ongesteld maar zo erg ben ik het nog nooit geweest :O .

        Ik zat net ook even te kijken naar het topic waar je een conflict had/hebt met GM-T…. Nou keur ik de antwoorden van GM-T niet goed, maar je doet ook wel in alles verdomd je best om het de tegenpartij zo moeilijk mogelijk te maken.

        Het enige wat je ziet is je eigen mening en begint al met gal spugen voordat je überhaupt de tegen partij fatsoenlijk kans geeft ergens op te reageren. Wat wellicht eens een heel logisch antwoord zou kunnen zijn.

        Mensen als jij weten de maatschappij aardig naar de klote te helpen :thumbup !

        zo te zien ben je nu nog steeds ongesteld ? :jerry
        En een nieuw brilletje nodig ? je leest namelijk zaken die er niet staan.

        #18265030
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Ik pak voor hier op het forum iets uit te leggen ook vaak foto’s via google, daar is google tenslotte voor bedoeld.

          Ik heb wel eens de vraag gehad van een onderdelen leverancier waarom ik steeds foto’s van hun gebruikte.

          Toen ik uitgelegd had dat het om uitleg te geven over deze ondetdelen, en dat ik m gewoon liet staan met hun naam erop, wat dan stiekum een vorm van reclame was werden de foto’s niet meer verwijderd.

          Ik genruikte ze anders dan adverteren maar toch.

          verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

          #18265031
          dennisnmgn88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2012

            Ik ga me hier niet verder uiten over dingen die in een ander Topic zijn gezegd, ik geef alleen aan dat je vaker last hebt van zulk gedrag. Heel kort samengevat staan er op de laatste 3 pagina’s enkel gal van je en dat GM-T maar contact met jou moet opnemen. Hoe zou je zelf reageren als de rollen andersom waren?

            On-topic : Sjaaa….. laatmaar…. met jou valt niet te praten, je zult vast een fijne collega zijn!

            #18265032
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              @wim-v6 wrote:

              Ik pak voor hier op het forum iets uit te leggen ook vaak foto’s via google, daar is google tenslotte voor bedoeld.

              Ik heb wel eens de vraag gehad van een onderdelen leverancier waarom ik steeds foto’s van hun gebruikte.

              Toen ik uitgelegd had dat het om uitleg te geven over deze ondetdelen, en dat ik m gewoon liet staan met hun naam erop, wat dan stiekum een vorm van reclame was werden de foto’s niet meer verwijderd.

              Ik genruikte ze anders dan adverteren maar toch.

              verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

              Ja dat is natuurlijk iets heel anders dan van een particulier foto’s jatten om reclame mee te maken voor je eigen bedrijf, daarnaast maak je gratis reclame voor hun.

              #18265033
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                @dennisnmgn88 wrote:

                Ik ga me hier niet verder uiten over dingen die in een ander Topic zijn gezegd, ik geef alleen aan dat je vaker last hebt van zulk gedrag. Heel kort samengevat staan er op de laatste 3 pagina’s enkel gal van je en dat GM-T maar contact met jou moet opnemen. Hoe zou je zelf reageren als de rollen andersom waren?

                On-topic : Sjaaa….. laatmaar…. met jou valt niet te praten, je zult vast een fijne collega zijn!

                ik krijg altijd te horen dat ik prettig ben om mee samen te werken, niet achterbaks maar direct en eerlijk.

                kort gezegd gm tuning maakte keiharde beloftes, zowel mondeling als op hun site, kwam ze niet na, beantwoorde geen e-mail meer haalde reviews op zijn site weg waardoor volgende kopers in dezelfde val trappen en is dan boos dat ik mensen waarschuw voor die koplampen, vervolgens veranderd hij achteraf wel tot 7 keer zijn verhaal(is mooi te zien onder zijn berichten) waardoor een zo verkeerd mogelijk beeld ontstaat, voor een dergelijk bedrijf heb ik maar een hoop en dat is dat ze maar snel de zaak opdoeken voordat ze nog meer slachtoffers maken want ik was zeer zeker niet de enige waarbij hetzelfde gebeurd is.

                zoals al eerder gezegd bij sommige personen en bedrijven verdwijnen simpele fatsoensnormen snel de deur uit als het om eigen gewin gaat.

                #18265034
                dennisnmgn88
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 February 2012

                  Dat mag best zo wezen, ik keur het gedrag van GM-T ook niet goed (in vorige post ook niet gedaan). Maar ik keur jou gedrag net zo hard af.

                  Leg me dan eens de werkelijke reden uit waarom je niet even een telefoontje naar de beste man hebt gepleegd?
                  Kom alsjeblieft niet aan dat je er geen geld aan wilt verspillen. Soms zul je zelf iets moeten investeren om je doel te bereiken, in dit geval maar een HELE KLEINE investering.

                  Je kunt zijn gedrag heel hard afstraffen door het hier op het forum te knallen, maar als de beste man zich van geen kwaad bewust is, staat die nu in een mooi daglicht. Het lijkt me verdomme niet meer als normaal dat je eerst zelf iemand op z’n fouten aanspreekt voor je de baas erbij haalt toch?

                  #18265035
                  opel-mark
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2011

                    Simpele fatsoensnormen, vind jij het normaal dat een bedrijf een foto jat van iemand anders en gebruikt om zijn commercieele spullen te verkopen, zelfs als particulier zou ik zo iets niet doen, en je kunt met de beste wil van de wereld niet beweren dat het bedrijf zich van geen kwaad bewust is als je zo maar foto’s van anderen gebruikt zonder toestemming voor hun handel.

                    en nee ik ga dan zeker geen duur 06 nummer bellen (ook geen gewoon nummer trouwens) een mailtje sturen doe ik wel en daar houdt het mee op, zoals al eerder gezegd het zou absurd zijn als ik kosten moet gaan maken om de foto die hij heeft gejat van mij weg te laten halen.

                    zie ook bijvoorbeeld de ophef die er nu is over facebook die zonder toestemming foto’s wil jatten van particulieren om er reclame mee te maken.

                    #18265036
                    dennisnmgn88
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 February 2012

                      Je zou je ook neer kunnen leggen bij het feit dat de hele maatschappij nou eenmaal zo in elkaar zit.
                      Dat ga je niet veranderd krijgen. Niet door je druk te maken, niet door gal te spugen om een forum, en zeker niet door iemand zwart te maken zonder dat die gene daar zelf van op de hoogte is.

                      Of ik het normaal vind is daarom ook helemaal niet aan de orde. Als ik me werkelijk net zo druk om alles zou maken als jij nu doet, zou ik die 10 cent voor een telefoontje maar al te graag voor lief hebben!

                      #18265037
                      opel-mark
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 March 2011

                        Dus jij hebt er geen probleem mee, prima met alle respect zal ik dan even doorgeven aan durex dat je jouw gezicht gratis zonder jouw medeweten mogen gebruiken voor de nieuwe reclame van homo condooms, en een pillen fabrikant jouw gezicht gratis zonder jouw medeweten mogen gebruiken voor hun reclame van de nieuwe pillen tegen de effecten die mensen met aids hebben, of de foto die jij gemaakt hebt van je vriendin/zus/moeder gratis zonder jouw medeweten mag worden in een artikel over psychotische seriemoordenaars ? :jerry

                        nee toch, lijkt me niet dat jij wil dat de wereld zo in elkaar steekt toch.

                        En zwart maken, nee dat is niet zwart maken, jij kunt me met de beste wil van de wereld niet overtuigen dat stelen normaal is en iemand niet zou weten dat het niet mag en dat je dat dan maar zo moet accepteren omdat de wereld zo in elkaar steekt

                        Wanneer een bedrijf mijn foto gebruikt voor hun commercieele advertentie is hij heel brutaal bezig.

                        overigens zwijgt het bewuste bedrijf in alle toonaarden, geen excuus helemaal niks.

                        #18265038
                        kaneelschep
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 November 2004

                          Dat was misschien al duidelijk uit andere dingen :jerry maar ik begrijp de ts wel.
                          Dat je je eigen fotos op internet plaatst, prima. Maar om andermans fotos te plaatsen vind ik gewoon niet netjes. Los van of het nou mag of niet.
                          Dit is overigens wel zeer onschuldig gebruik van. En je zo druk maken is alleen maar slecht voor je hart ;)
                          Maar hij had net zo goed die achterlichten gewoon los kunnen fotograferen en dan had er sowieso helemaal niemand over hoeven vallen.

                          #18265039
                          Haasje17
                          Moderator
                            Lid sinds:
                            8 September 2009

                            @opel-mark wrote:

                            Dus jij hebt er geen probleem mee, prima met alle respect zal ik dan even doorgeven aan durex dat je jouw gezicht gratis zonder jouw medeweten mogen gebruiken voor de nieuwe reclame van homo condooms, en een pillen fabrikant jouw gezicht gratis zonder jouw medeweten mogen gebruiken voor hun reclame van de nieuwe pillen tegen de effecten die mensen met aids hebben, of de foto die jij gemaakt hebt van je vriendin/zus/moeder gratis zonder jouw medeweten mag worden in een artikel over psychotische seriemoordenaars ? :jerry

                            nee toch, lijkt me niet dat jij wil dat de wereld zo in elkaar steekt toch.

                            En zwart maken, nee dat is niet zwart maken, jij kunt me met de beste wil van de wereld niet overtuigen dat stelen normaal is en iemand niet zou weten dat het niet mag en dat je dat dan maar zo moet accepteren omdat de wereld zo in elkaar steekt

                            Wanneer een bedrijf mijn foto gebruikt voor hun commercieele advertentie is hij heel brutaal bezig.

                            overigens zwijgt het bewuste bedrijf in alle toonaarden, geen excuus helemaal niks.

                            Jammer jammer jammer, is compleet andere vergelijking, want er staan geen personen op de foto!
                            En dan valt het dus onder de privacy rechten.

                            #18265040
                            Stender
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              5 April 2009

                              Aangezien TS dit ‘geschil’ heeft beslecht met de dader en de advertentie is verwijderd wordt dit topic gesloten om escalatie te voorkomen.

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Het onderwerp ‘Hele brutale verkoper’ is gesloten voor nieuwe reacties.