Helaas, Edd China stopt…

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Helaas, Edd China stopt…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341031
    TWA
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 June 2010

      …met Wheeler Dealers. Helaas alleen in Engels en zonder ondertiteling. Kort samengevat: nieuwe baas die andere (lees goedkopere) afleveringen wilt maken ten koste van zijn knutselwerk bezichtigingen. Iets waar Edd het niet eens mee is. Zie hieronder.

      Mike gaat wel verder, de show dus ook en zijn vervanger is inmiddels ook bekend: Ant Anstead. Zie zijn boodschap hieronder.

      Persoonlijk vind ik t wel jammer, ik heb zelf veel opgestoken van zijn filmpjes, ik hoop dan ook dat we snel meer gaan zien van Edd.

      Greetz Emiel

      #18341045
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Inderdaad erg jammer. Heb ook heel veel afleveringen graag gezien.

        #18341070
        RoyK
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 December 2016

          Heel jammer. Ook ik heb er altijd genoten hoe hij de techniek van de auto uitlegde!

          #18341108
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Pff, de enige show die écht op de techniek in ging in plaats van in scene gezette ruiten brekende met naar elkaars hoofden moersleutels gooiende scheldende idioten.

            Zonde…

            #18342372
            PascalDutch
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 March 2017

              Zijn vervanger is in elk geval wel weer een Brit. Toch wel erg jammer dat Edd stopt, denk dat veel mensen (waaronder ikzelf) nu stoppen met kijken. Ik vond het al niet leuk meer na de laatste update, toen ze naar Amerika gingen.

              #18342389
              Kadett1.2
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 May 2011

                Inderdaad ook jammer dat hij stopt.
                En inderdaad de experimenten van de laatste jaren in de USA en zo waren ook al wat minder interessant.
                Tenminste naar mijn mening.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.