heel raar probleempje met mijn Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) heel raar probleempje met mijn Zafira A

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222056
    Dafkes24
      Lid sinds:
      20 October 2007

      Ik heb mijn Zafira nu 2 weken en hij heeft me zondag op de A2 in de steek gelaten.:swear
      Na een stortregen begon hij te schokken, eerst onregelmatig en later aan één stuk door. Viel toen in noodprogram en viel uit.
      Anwb gebeld en hun hebben met zo een dokter ding naar de pomp zitten luisteren. Ook hebben ze 2 leidingen los gemaakt. De heel rechtse kwam te veel uit zei hij en die er naast niks. Vervolgens vertelde hij me dat de Pomp naar de knoppen is. Nou, naar de garage gesleept en daar heb ik hem zonder problemen kunnen starten.:o:hmmz
      Gisteren heb ik hem opgehaald bij de garage, omdat de garage waar ik hem heb gekocht hem kwam ophalen.
      Ik heb hem gewoon kunnen rijden. Gewoon met plankgas naar huis en geen indruk los gelaten dat hij uit zou vallen.:wtf.
      Ik zit nu wel te twijfelen of nu wel mijn brandstofpomp defect is!?!?! :hmmz
      Kan het zijn dat er iets anders aan de hand is of is het toch de brandstofpomp.

      ff ter info.
      Ik heb een Zafira A.
      Motor Y2.0DTL met 225dkm op de teller.

      Alvast bedankt voor jullie reacties.

      #17682680
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        strortregen he….

        Zitten er niet gewoon een paar stekkers vol met corrosie of vervuiling.

        willem

        #17682681
        Dafkes24
          Lid sinds:
          20 October 2007

          aan welke stekkers moet ik dan denken?
          Ben niet zo een technisch ingesteld. ;)

          #17682682
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            die van de deiselpomp, en motorregeling (sensoren en zo).

            Verdenk zelf de toerental sensor stekker eigenlijk wel.

            Willem

            #17682683
            Dafkes24
              Lid sinds:
              20 October 2007

              zal het even aan de garage doorgeven, dat ze dit even moeten checken, maar als het goed is moeten ze dit toch zelf ook ontdekken of?
              Zal toch daar een foutmelding over geven.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.