Heeft iemand een astra G (of foto) met deze achterlichten?

Forumindex Forums Modellen Astra Heeft iemand een astra G (of foto) met deze achterlichten?

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214809
    AsconaC20NE
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 December 2004

      Ik was al een tijdje op zoek naar de lexmaul bi-color voor mijn astra G. Alleen is daar vrij lastig aan te komen voor nog enigzinds redelijke prijzen.

      maar nou kwam ik deze tegen die hier sterk op lijken, maar dan met LED:


      nou heb ik het niet zo op merkloos spul, maar deze zijn toch best aardig zo. Maar ik wil eerst zien hoe dat gemonteerd staat, en het liefst op een licht kleurige auto king:

      En ik wil ook het liefst de kwaliteit weten mbt pasvorm etc.

      Heeft iemand een foto van deze lampen gemonteerd. 1 met verlichting aan en 1 zonder?

      Bedankt alvast :thumbup

      #17560627
      OscaR-16v
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 May 2009

        is dit voor jou coupe?

        als dit zo is, ik heb wel eens gehoord dat de achterlichten van de coupe anders zijn dan van de gewone astra g (ik weet niet of dit klopt want ik zie er geen verschil in)

        #17560628
        OPC Turbo
          Lid sinds:
          7 June 2009

          Ik heb ook vaak gehoord dat led niet kan i.c.m. een boardcomputer…

          Als je Lexmaull kan vinden vind ik het knap, zelfs voor idiote prijzen zoals 300 euro met inruil van je originele donkere achterlichten…

          #17560629
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            De units van een hatchback of sedan gaan inderdaad niet passen op een coupe / cabrio.

            LED units kunnen inderdaad een storing geven op je boordcomputer maar dit is simpel op te lossen met een vervangingsweerstand.

            #17560630
            Klanderman
              Lid sinds:
              29 March 2009

              Je moet inderdaad wel die van de coupe/cabrio hebben. Ik heb er ook een keer wat gekocht en die bleken dus van een coupe te zijn. Kon je zo tussen de koplamp en de carosserie door de koffer in kijken:P

              #17560631
              wessaa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 July 2007

                voila

                #17560632
                AsconaC20NE
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 December 2004

                  is dit voor jou coupe?

                  als dit zo is, ik heb wel eens gehoord dat de achterlichten van de coupe anders zijn dan van de gewone astra g (ik weet niet of dit klopt want ik zie er geen verschil in)

                  ja ik heb dat ook gehoord, en dat zal wel zo zijn. Dan wordt het dus wel heel lastig om iets te vinden :hmmz

                  Als je Lexmaull kan vinden vind ik het knap, zelfs voor idiote prijzen zoals 300 euro met inruil van je originele donkere achterlichten…

                  ik krijg nu een setje aangeboden voor 300 euro incl verzendskosten. En daar mag ik mijn eigen donkere achterlichten gewoon houden. Origneel lexmaul, geen lexmaul-look… Ik kijk niet alleen in NL maar in heel europa. Maar ik vind 300 te duur. Ze worden trouwens nog regelmatig aangeboden hoor her en der. Ik kan nu zo al 2 setjes vinden die te koop staan. Aleen vragen die nog iets meer dan 300

                  Ik heb ook vaak gehoord dat led niet kan i.c.m. een boardcomputer…

                  klopt, maar ik hoop dat icm een weerstandje dat het probleem wel op te lossen zijn :hmmz

                  voila

                  dát zijn dus die van lexmaul, maar die vind ik te duur. Ik was mee benieuwdt hoe die LED lampen die ik hierboven had gepost, hoe daar de pasform van is en hoe die staan op een astra G.

                  #17560633
                  AsconaC20NE
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2004

                    niemand dus die deze achterlampen heeft? :hmmz

                    #17560634
                    Baas J.
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2008

                      Heb ze….de donkere editie… en dan zwart gespoten…

                      #17560635
                      cash_casady
                        Lid sinds:
                        2 June 2008

                        Ik ben ook aan het kijken voor deze achterlichten,,

                        bij gmtuningparts kun je eraan komen.. maar als je 2 led’s hebt klopt er toch iets niet .. want standaard is boven de mistlamp.. dat zou betekenen dat je of geen mist achterlicht heb of dat je mist achterlicht wordt vervangen door led’s.. correct me if i’m wrong?!

                        Ascona,, ik kan van het weekend die achterlichten eventueel wel in een photoshopje zetten ..

                        gr Rens

                        #17560636
                        AsconaC20NE
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 December 2004

                          In duitsland adverteren ze er mee dat ze ook voor coupe en cabrio zijn. Maar ik heb nu al meerdere mensen horen zeggen dat dit type achterlicht alleen voor de 3 en 5 deurs hatchback zijn.

                          Dus dan gaat het helaas toch al niet passen… :hmmz

                          maar ik was dus ook nieuwschierig hoe dat nou zat met het mistlicht. Kan me niet voorstellen dat ze die ook van LED’s hebben gemaakt. die gebruik je ook bijna nooit. Dan had ik liever het knipperlicht van LED’s…

                          #17560637
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            Hoi,

                            Ik heb deze Led-lichten in mijn Astra


                            Misschien dat dit iets voor je is?

                            Oja, ik heb trouwens helemaal geen problemen met de boordcomputer in combinatie met de LED lampen achter. Dit gaat allemaal goed bij mij. Ik denk dat dit verder ook geen probleen vormt mocht je LED achterlichten kopen.
                            Gr.

                            #17560638
                            Silence
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              16 December 2005

                              op de duitse ebay kwam ik een setje lexmaul tegen link

                              #17560639
                              AsconaC20NE
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                9 December 2004

                                thnx man… :thumbup

                                ik speur regelmatig de duitse ebay af, maar was deze nog niet tegen gekomen

                                alleen ben ik bang dat de prijs flink hoog uit valt gezien de populariteit, zeker in duitsland.

                                maar ik ga het zeker even ‘beobachten’

                                :D

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.