Heeft Grandland X 2019 een reismodus?

Forumindex Forums Modellen Grandland X Heeft Grandland X 2019 een reismodus?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #18534555
    Kees Zwart
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 June 2023

      Heeft Grandland X 2019 een reismodus? Dit i.v.m. rijden in de UK.

      #18534610
      XanderV1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2023

        Hoe bedoel je reismodus? Wat bedoel je daarmee?

        #18534612
        Kees Zwart
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 June 2023

          Excuus. Met de reismodus zou het mogelijk moeten zijn om je lichtinstelling van de koplampen aan te passen naar lunksrijden of rechtsrijden.

          #18534854
          XanderV1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2023

            Voor zover ik weet niet maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien bij de dealer navragen?

            #18534916
            Floki
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 March 2022

              Heb je de handleiding al geraadpleegd (bijv. pagina 113 ?

              #18535171
              Floki
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 March 2022

                Ik voeg er nog even wat aan toe want Opel update zijn instructieboekjes soms en dus kan het zijn dat het geen pagina 113 maar 112, 111 of 114 of 115 moet zijn. Iig staat op een van die pagina’s het exacte antwoord op jouw vraag.

                #18535234
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  Laat dit bij mij nu pagina 118 zijn….  :):):):):):)

                  hoeveel boekjes zijn er eigenlijk in omloop :scratch:

                  bij sommige wagens blijkt zelfs het verkeerde boekje bijgevoegd of zelfs geen.   De service en kwaliteitscontrole is top. :cry:

                   

                  citaat daar bovenstaande heer het niet wil formuleren :

                  “Bij het rijden in landen waar het verkeer in andere richting rijdt hoeven de koplampen niet te worden afgesteld” pag 118

                  citaat LED koplampen pag 118

                  “sommige functies van het adaptieve rijlicht van de led-koplampen kunnen vanuit het menu Persoonlijke instellingen worden ge-deactiveerd en geactiveerd.  Selecteer de desbetreffende instelling in instellingen – voertuig op het info display……..”

                  graag gedaan Kees, hopelijk helpt dit je enigszins verder.

                  Gegevens uit  bijhorende (hopelijk correcte) handleiding Grandramp X   uitgave oktober 2018   ID-OGDAOLSE1810-nl

                   

                  #18535294
                  Floki
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 March 2022

                    En daar hebben we dan het volgende romannetje van Jopsa.

                    Gelukkig is ‘ie niet zo slim dat hij zich afvraagt waaróm de tekst niet door mij werd geplaatst. Laat ik hem helpen: als een topicstarter even moet zoeken in het boekje is dat vele malen pragmatischer dan wanneer het hem wordt voorgekauwd.

                    #18535350
                    jopsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 May 2019

                      hulpeloos geval……….

                      en dan zeggen dat je hulp biedt……..  misschien volgende keer melden ergens tussen blz 1 en 233

                      #18535367
                      Floki
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 March 2022

                        Geachte forumbeheerder / moderator : zou u het ongelofelijke domme, negatieve en bijzonder onintelligente stuk onbenul Jopsa alsteblieft van het forum willen verwijderen?

                        U mag mij ook verwijderen, geen probleem.

                        #18535369
                        jopsa
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 May 2019

                          en nog schelden ook… niet netjes.

                          Ik geef info weer die in de handleiding te vinden is.   Dan ga jij melden dat ik nooit hulp bied….  Dat is nu wel heel erg vreemd te noemen.

                          Moderator……..overloop even de geschiedenis op dit forum.  Dan kan je zien wie hier verwijderd moet worden.

                          Dank

                           

                          #18535371
                          Floki
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 March 2022

                            Schelden? Nee hoor, als je de waarheid schrijft kan het nooit schelden zijn. Dat het ivm de beperkte geestvermogens anders overkomt, tja, daar kunnen we niets aan doen.

                            Igg niet heel veel suc6 gewenst met je GLX. :-)

                            Ik kom niet meer bij van het lachen. Moderator die het forum doorloopt? Hij / zij gaat honderden berichten vinden waarin jij afgeeft op Opel / negatief doet, je echte aard toont : imbeciliteit.

                            Oplossingen die je aandraagt? 0.
                            Eigenwijsheid 100.
                            Negativiteit : 100.

                            Best manneke, koop een ander merk en laat tevreden Opelrijders hun Opeltje rijden.

                            Nogmaals : schelden? Nee, hoor, als je de waarheid schrijft kan het nooit schelden zijn.

                            #18535372
                            jopsa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2019

                              je bent me er eentje… :whistle:

                               

                              #18535413
                              jopsa
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                3 May 2019

                                Eerst werd commentaar geleverd dat wie een 1.2 koopt maar beter zijn huiswerk moest doen….  nu commentaar dat de problemen hier aangekaart en opgesomd worden… hoe rijm je dat.

                                In 1 klik zie je hier op dit forum de opsomming der problemen…  gesneden koek voor wie zijn huiswerk wil doen toch ?  En…verscheidenheid wat betreft het soort problemen ook.  Samengevat door een ex-die hard opelfan die inziet dat de waterval een modderstroom werd.  Jammer genoeg maar zo is het.  En wie zijn opeltje wil rijden die doet maar, ik hou ze niet tegen. Misschien wil niet iedereen waar voor zijn geld. Maar ik draai hen geen rad voor de ogen.

                                #18535456
                                CJX
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  17 December 2011

                                  Dan nu een reactie die “om topic” is:

                                  Ik ben vorig jaar met de GLX naar Schotland geweest. Na enig onderzoen op Internet begreep ik toen dat de GLX zelfstandig “ weet” waar hij is aan de hand van GPS-positie. En op basis van die positie “weet” hij ook dat de koplampen afgesteld moeten worden op links rijden. Let wel ;  ik heb led-verlichting die sowieso na iedere start gecalibreerd wordt. Weet niet of dit ook werkt bij halogeen koplampen. Vaak hebben die een schuif of iets dergelijks om ze op links rijden te zetten.

                                  Daarnaast kun je in de instellingen de boordcomputer instellen op Engelse eenheden. ( Lees: mijlen, en mijlen per uur ). De digitale snelheidsmeter geeft dan mijlen aan, en de navigatie geeft alle relevante info ook in mijlen en mijlen per uur aan inclusief de max. snelheid in mijlen. Wel zo makkelijk. Hoef je niet steeds om te rekenen. B-)

                                  #18535462
                                  jopsa
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    3 May 2019

                                    voila.  Dat is nu wat men noemt info.

                                    #18535613
                                    Floki
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      17 March 2022

                                      Ik herhaal het maar weer eens:

                                      Jopsa, ik twijfelde in het verleden al vaker, maar nu zeer zeker aan uw verstandelijke vermogens.

                                      Er is écht geen beter antwoord dan een vraagsteller te verwijzen naar de desbetreffende pagina’s in de handleiding. Daar leest een vraagsteller precies hetzelfde als wat hier wordt gepost en daarnaast wordt een vraagsteller véél wijzer van de in de handleiding staande aanvullende informatie in de pagina’s daaromheen die vaak óók hele relevante info bevatten.

                                      Resten mij nog slechts 2 vragen? Ben jij (1) écht zo dom, of (2) doe je alsof je érg dom bent? Bij 1 zal ik geen fatsoenlijk antwoord kunnen krijgen, bij optie 2 zal je vermoedelijk weer een klein romannetje gaan schrijven met daarin uitspraken waar geen levende ziel wat aan heeft.

                                      Ik vermoed dat ik het gisterenavond om 21.00 uur ontvangen advies (van Quandor) ook maar moet gaan opvolgen en jouw onzinnige en continue negatieve bijdragen over de Grandland X hier op het forum maar moet laten voor wat ze zijn en niet meer reageren.

                                       

                                      #18535620
                                      quandor
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        14 November 2017

                                        @Floki,

                                        idd. stuurde ik jou gisteren een persoonlijk bericht, Mijn reactie hier is dan ook alleen louter op jouw laatste paar berichten gebaseerd:

                                        ik onderschrijf jouw mening voor 101% en ik hoop dat de andere 14 forumleden (die jij aanmailde en die jouw mening ondersteunen) hier zelf ook een reactie achter gaan laten.

                                        Echter, als jouw inschatting juist is, dan zal forumlid Jopsa negatieve berichten blijven posten. Zoals eerder gemeld, ik reageer al niet meer, hetgeen eigenlijk voor 11 van de 14 forumleden geldt die mij mailden.

                                        #18535652
                                        jopsa
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          3 May 2019

                                          Dat waren nu weer eens echte topic gerelateerde bijdragen.

                                          Zeg jongens, wat hebben jullie eigenlijk met elkaar ? Je moet geen schaamte voelen hoor, verdraagzaamheid is een goeie deugd.

                                          En de ene is de adviseur van de ander……….  :-)

                                          Blij met jullie relevante info dat jullie regelmatig berichtjes sturen.  Blijkbaar zijn jullie zelfs daar heel blij mee…  Ik gun jullie jullie privé berichtjes hoor maar eigenlijk interesseert me dat geen re.., sorry, zier.

                                          Je had het verkeerd voor Flook, quandor post toch nog (heel topic gerelateerde zaken)

                                          Blij dat jullie een clubje vormen en toch nog wat vrienden vonden.  Maar ook dat is eigenlijk geen grandramp gerelateerde info.  Wat bevuilen jullie dit topic hier toch.

                                          Echter blij dat je blijft reageren.  Frustraties bij jullie beginnen toch stilaan te borrelen.  Een aanwijzing dat jullie niet tegen eerlijk beschreven problemen kunnen.   Wat hebben jullie toch met OPEL.  Die ene stapt zelfs heel tevreden over naar een ander merk.  Never change a winning team toch ?

                                          Kom, serieus nu ;

                                          geef jullie kennis en oplossing nu door ivm de falende aandrijvingsriem, geef de chemische formule van de vretende bestanddelen die de riem verslinden.    Geef oplossingen voor  serieuze gemelde problemen door anderen. (niet enkel over bandjes).

                                          Doe dat eens en je bent de held van het topic en van de OPEL PSA stellantisshit.

                                          Ik kijk naar jullie wijsheid uit maar ben steeds weer erg verdrietig wanneer jullie daar weer geen antwoorden op vinden en enkel en alleen wat lullen dat iemand beetje of heel dom zou zijn.  Maar je kan gelijk hebben.  Wat heet domheid…

                                           

                                          #18535997
                                          jopsa
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            3 May 2019

                                             

                                            Heey

                                            Aan de ongelovigen omtrent de duurtijd van rechtszaken in het vlotte België….

                                            Deze gelukkige kreeg gelijk na ……..  4 jaar !!!!!   Wie wist het daar nu weer beter ????  Waren dat Schipper1, Floki, Quandor en hun clubje niet ??

                                            Laat ons zeggen dat naar de norm hier  van vier jaar zelfs nogal snel is voor de gang van zaken….  Wees blij  dat uw wagen hier niet “rij”…. )

                                            (beetje dichterlijke vrijheid)

                                             

                                            rechts

                                            voor de twijfelaars……..  een tweede bron………

                                             

                                            rechts1

                                             

                                             

                                            #18536002
                                            jopsa
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              3 May 2019

                                              Sorry daar dit off topic is maar dit hierboven moest toch even verschijnen om de heren toch even te laten inzien dat ze blijkbaar toch niet alle wijsheid in pacht hebben en naast de pot pisten.   Nu gaan ze misschien mekkeren dat het niet over   (BR)OPEgaat.  Klopt hoor.  Maar het weerlegt wel jullie lacherig gedoe en lullig gejank en het iemand onterecht beschuldigen van liegen.  Dank u HLN en Het Nieuwsblad om dit te publiceren.  Kunnen deze “forum deelnemers” nu verwijderd worden daar ze personen uitkafferen en gebrekkig laten uitschijnen wat echt niet meer hoort in deze tijden van bodyshaming, pestgedrag in groep, iemand aan de schandpaal nagelen…… enz

                                              Jullie leven nog in de tijden van de bronzenstier, kwelpeer en tongtang,kettervork, ijzerenmaagd……

                                              sorry dat ik je over het hoofd zag in de post hierboven, “corsaliefhebber”.  Je hoort ook in de rij……….

                                              #18536009
                                              Floki
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                17 March 2022

                                                Nee hoor, dat vinden iig 3 van de prominent hier aanwezige forumleden niet (de overigen zijn mogelijk ivm met het mooie weer kennelijk niet in staat, of hebben geen zin om te reageren, hetgeen uitermate begrijpelijk is.) Op speciaal verzoek dit keer een romannetje van mij (omdat het een samenvatting is van de reacties van meerderen).

                                                Aan mij is dus door iig twee anderen gevraagd te reageren (en ja we hebben een mailgroepje buiten dit forum om) We moesten even wat snel via de mail communiceren om een eensluidend bericht te kunnen ventileren. Mocht je je afvragen waarom wij een mailgroepje hebben, (alhoewel ik mij niet voor kan stellen dat het je ook maar iets boeit)?

                                                Welnu, dat mailgroepje is op verzoek van quandor in het leven geroepen omdat een heleboel forumleden helemaal hoteldebotel werden van jouw eeuwige en niet aflatende gezeur. Wij wilden als individuen geen gezeur met de Forumoderator vandaar dat men mij theoretisch heeft ‘geslachtofferd’. Als de forummoderator vindt dat ik te ver ben gegaan dan zal ‘ie mij wel bannen. E.e.a. gebaseerd op gronden waarop ook jij een poosje geleden een allerlaatste waarschuwing hebt gekregen. Desondanks blijf je maar doorgaan met je GLX Trol berichten,

                                                Onze mening over jou blijft hetzelfde. Wij vinden jou een pathetic manneke dat niets anders doet dan zeuren / piepen / klagen en op een onfatsoenlijke wijze maar blijft afgeven op Opel.

                                                Jouw nieuwste stukje munitie is initieel het probleem van Stellantis. Daarover heb je nooit geklaagd (kon ook niet want je wist het niet) maar sinds het een maand of wat geleden in het nieuws kwam, gebruik je ook dit onderdeel van de GLX om de GLX weer verder de grond in te boren. Anders gezegd, het kwam je verrekte goed uit dat Stellantis aan div merken en types een motor heeft geleverd waar problemen mee zouden kunnen ontstaan / zijn ontstaan.

                                                Wat wij bijzonder gemist hebben de afgelopen jaren in jouw berichtgeving waren hele simpele berichtjes omtrent letterlijke reacties van : jouw dealer, de importeur en letterlijke -voorlopige-  reacties van de rechtbank.

                                                Wel was je er keer op keer bij om Opel de grond in te boren, maar de reacties van de div partijen op jouw klaagzang(en) heb je voor zover wij dat konden nagaan nooit op het forum gedeeld.

                                                Nu die Tesla eigenaar zijn zaak heeft gewonnen zal het ongetwijfeld geen weken meer duren voordat er eenzelfde artikeltje over een Belg verschijnt die een zaak van Opel wint aangaande een GLX?

                                                #18536039
                                                jopsa
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  3 May 2019

                                                  :wacko:   Meen je dat nu echt?  … je/jullie (prominenten zoals je het noemt) zijn hilarisch…… :yes:

                                                  Eerst het forum bijeen janken dat een rechtszaak niet zo lang niet kan duren (en dat ik waanideeën heb en zo) en nu ga je over andere zaken jammeren.    Het staat daar toch , <b><i> na 4 jaar !!!!   </i></b>Ben je leesblind of zo ?  Wat begrijp je eigenlijk niet…

                                                  Uw mailgroepje interesseert me zeker en vast geen moer, dat zie je helder.  Doe de stichter alvast de groeten….

                                                  Jij bent dus de woordvoerder.  Was dat via stemming ?

                                                  Blijf je janken over een waarschuwing ??   Citeer dat nog eens want ik heb geen tijd om op te zoeken.  Citeer wel de hele reutemeteut.   Wie kreeg er nog ?   Wie wiste zijn postjes indertijd :-)    ja, jullie oppergod, de stichter….  Daarna leken conversaties absurd voor anderen…  Goeie strategie wel, maar kinderachtig toch…

                                                  Wat betreft de nieuwe munitie…. je bedoelt die probleem riemaandrijving ?  Ah jongen, daar zat ik al 2 jaar op te wachten…  Had dat al beschreven als het te verwachten volgende probleem bij de advocaten…  Goed he van mij.  Ook de gerechtsexpert beschreef me de puretech als een probleemmotor.

                                                  Maar goed,dus een nieuwe riem erin.  Na eerste melding lage oliedruk direct gemaild en nieuwe riem geëist en snel gekregen.  Schoonbroer wat meer pech of geluk….  Iets te lang moeten verder rijden voor OPEL hem kon of wilde helpen, resultaat : kapotte motor en nieuwe onder garantie.  Wel 3 weken moeten wachten :cry:    Hij was dus niet te spreken over de service.  Ze hadden me beter ook wat langer laten verder rijden zodat er een nieuwe motor in moest eigenlijk.  Dan natuurlijk hopen dat ze geen manuele in een automaat steken :scratch:    Want alles is mogelijk hoor bij Opel.

                                                  Wat betreft uw tijdreizen dan….  een maand geleden volgens u dat dit riemprobleem in het nieuws kwam ????  Hoelang volg jij dit alles nog maar ??  Het is toch al heeeeel erg lang dat dit probleem zich voordoet..

                                                  Wat betreft berichtjes van dealers , importeurs en de rest van de nest, gaan die u geen fluit aan.  De zaak is nog steeds lopend…..  Je leest ook helemaal niks volledig precies.  6 juni kwam het voor, ja, 2023,   het gerechterlijk verlof staat voor de deur.   Uitspraak dus waarschijnlijk (hopelijk) september, oktober, november ???   En, ik voorspel, OPEL gaat in beroep.  Natuurlijk doen ze dat.  Net zoals in het artikeltje hierboven staat.  Zelfde kloteboel.  Ze hebben tijd en liggen niet wakker van stilvallende wagens die een gevaar voor eigenaar en anderen betekent. (herhaling : niet alleen bij mij voorgekomen….)  Maar waarom laat je me dat steeds herhalen ?  Ben je kort van geheugen ?

                                                  Je beschrijft dit als een romannetje.  Ook hier heb je geen van kaas gegeten.  Dit is geen roman maar een thriller of horrorverhaal die ik inderdaad u en uw selectclubje toewens.  Niet mooi van mij, sorry, maar je zou deze grandramp echt eens moeten rijden….  Je vertrouwt deze zeker en vast niet aan één van uw gezins- of familieleden toe (tenzij je er stiekem eentje kwijt wil????)

                                                   

                                                  Wat uw laatste allinea betreft ; ik hoop het alvast.  Maar wees gerust, ik heb me er bij neer gelegd dat het nog maanden kan duren hoor.  Je hoort op tijd en stond wel wat.  Je bent woordvoerder toch, speel het maar door aan de vriendjes dan.

                                                   

                                                  Wat betreft in de grond boren….  Ik beschrijf problemen, die er zijn.  Jij verafgoodt Opel, uw goed recht (ik ook indertijd maar ben tot mijn zinnen gekomen na ervaren van heel wat miserie.  Jij maakt er boren van.  Ik zie het anders : jij ontkent en negeert problemen die je nooit aan den lijve ondervond.  Dus hou je scherpe bek er even over jongen….

                                                  Volgens jaar gaat mijn schoonbroer de zijne (met nieuw motorke) met de glimlach de deur uit.  Hopelijk zo snel mogelijk de mijne, te maken met tijdstip van de uitspraak weet je wel… Nogmaals herhalen : hopelijk gooien ze die dan op de schroothoop of koop jij hem onwetend.  Hij is echt mooi, enfin, de buitenkant toch.

                                                  Dit is een forum voor en door opelrijders……..  Ik ben er nog steeds en noodgedwongen eentje van (jammer genoeg) en mag hier wel (heel) wat problemen melden ook al vinden jullie dat niet leuk.  Maar jullie hebben niemand de les te spellen.  Ook niet daar jullie een mailgroepje vormen van gelijkgezinden.  Lees :  samenraapsel van would-be techneuten die op electronica gerelateerde problemen geen enkel zinnig antwoord kunnen geven en enkel beschreven problemen in het belachelijke trekken.

                                                  Wat betreft vermelden van pagina’s (klopt dan nog niet altijd) of welke bandjes waarop passen, lukt het nog wel.  Proficiat hiervoor.

                                                  Je verwoordt voor degenen die het hier niet constant volgen (bitter weinig of niemand vermoed ik) het steeds onvolledig ,knul.

                                                  Doe uw huiswerk gewoon goed.

                                                  Ik blijf problemen melden zolang ze zich voordoen.  Potentiële kopers (zoals ik reeds zei, maar je doet het me steeds herhalen) moeten weten welk misbaksel ze kunnen voorgeschoteld krijgen.  Eentje van 35000 euro dus.  Zouden zij dat appreciëren ?  Nee, jij ook niet.

                                                  Tot hier het hoofdstuk Floki wist het weer beter.

                                                   

                                                  PS: wie kon daar nu weer zijn vorig account niet meer openen hier op het forum ???  Een van uw groepsleden was dat zeker ?  Heel vreemd toch dat…

                                                   

                                                   

                                                   

                                                   

                                                  #18536056
                                                  Floki
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    17 March 2022

                                                    Wat betreft berichtjes van dealers , importeurs en de rest van de nest, gaan die u geen fluit aan.  De zaak is nog steeds lopend…..  Je leest ook helemaal niks volledig precies.  6 juni kwam het voor, ja, 2023,   het gerechterlijk verlof staat voor de deur.   Uitspraak dus waarschijnlijk (hopelijk) september, oktober, november ???   En, ik voorspel, OPEL gaat in beroep.  Natuurlijk doen ze dat. 

                                                    Hier laat je dus blijken dat je lachwekkend blijft. In elk topic waarin je post laat je geen gelegenheid voorbij gaan om te ‘getuigen’ hoe slecht de GLX is, maar als dan heel concreet aan je wordt gevraagd wat de dealer, de importeur en de rechter tot nu toe inhoudelijk van je zaak vonden dan hebben we er opeens niets meer mee te maken. Echt, plesant om te lezen. Dáárover, om die GLX problematiek, gáán AL je topics. :mail: :wacko: :yahoo:

                                                    #18536077
                                                    jopsa
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      3 May 2019

                                                      Jongen,

                                                      je gelooft toch niks…….; postte je dat antwoord nu alleen of in overleg ??  Maar ik stel me de vraag of je eigenlijk wel alles leest of  nu gewoon uit je nek kletst.

                                                      Ik ga niet nog eens herhalen wat ik in het verleden schreef over dealer, rechtszaak…..  Anders ga je weer zeggen dat ik zeur.

                                                      Wel, ééntje dan speciaal voor u herhalen.  Mocht je eigenlijk echt op de hoogte zijn dan wist je al dat de gerechtsdeskundige in zijn conclusie schreef dat er iets mis is met deze wagen maar ook hij er het raden naar heeft mede door de heel erg manke medewerking van OPEL waar hij uiterst ontgoocheld door is.  Uitleesgeschiedenis die niet meer te vinden is…., geen of onvoldoende antwoord op zijn technische vragen… noem maar op.  Nooit gelezen ?  Dan snap ik het………   Je leest enkel wat je wil lezen en in uw kraam past en haalt het dan uit zijn context.  Wederom goeie strategie.

                                                      Herhaling :   deze wagen is een gedrocht, na het lezen van de problemen zijn potentiële kopers ingelicht en gewaarschuwd voor wat hen eventueel te wachten staat.   Mail nu snel naar uw broeders en vraag hen groepsraad.

                                                      Bedankt voor uw wederom probleemoplossende post omtrent het oplossen van problemen of ophemelen van de Opel Grandramp.  Je bent op dat gebied al een even grote ramp.

                                                      We leerden wederom bij

                                                      groet

                                                       

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.