HEEEEELP TE WARM….. in Monza A2 zonder airco

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD HEEEEELP TE WARM….. in Monza A2 zonder airco

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249080
    agron
      Lid sinds:
      21 April 2006

      Wie o Wie :wors kan me help aan een werkende Airco installatie voor Monza A2 /Senator A.

      Alvast bedankt. Ron

      http://i283.photobucket.com/albums/kk303/AGronnie/BL3O1Yg2kKGrHgoH-EIEjlLlzEZJBJhgJYw.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18031298
      StinG
        Lid sinds:
        27 May 2011

        zo dringend dat er 5 topics voor geopend moeten worden ?

        #18031299
        agron
          Lid sinds:
          21 April 2006

          @StinG wrote:

          zo dringend dat er 5 topics voor geopend moeten worden ?

          Sorry had het erg WARM denk ik :) nee twas een foutje ik probeer het all weg te hallen .

          #18031297
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Heb al je andere topics verwijderd. Is inderdaad niet de bedoeling om het forum vol te spammen, Misschien een idee om in ons marktplaatsdeel een advertentie te plaatsen?

            #18031300
            GSE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 August 2006

              En dan nog……..Het is een klote werk om de zaak werkend te krijgen…Ik heb wel een werkende airco in mijn Monza,op R12 is wel lekker koel binnen in :)

              #18031301
              sw16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 July 2004

                De airco in mijn senator werkt ook! echt heerlijk de afgelopen dagen! :D :D :D

                de hele kliek ombouwen is vast te doen, maar een compleet systeem vinden is al een prestatie opzich, en nog een werkend systeem helemaal….

                dan nog alles ombouwen pffff, denk dat je het koeler houd als je het mooi zo laat en raampjes lekker naar beneden doet.

                #18031302
                rinus de boer
                  Lid sinds:
                  2 July 2004

                  Nergens geen last van gehad die warme dagen, hoor. Gewoon raampje open, schuifdakje open, koel zat. :D :D :D

                  #18031296
                  monzaruba
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 October 2009

                    @rinus de boer wrote:

                    Nergens geen last van gehad die warme dagen, hoor. Gewoon raampje open, schuifdakje open, koel zat. :D :D :D

                    :thumb zo doe ik het ook…!
                    en het is hier ook wel eens warm…! :afro

                    #18031295
                    kaneelschep
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 November 2004

                      :hmmz Dan zal het bij jullie wel gewoon niet zo warm zijn geweest. Want ik heb hier deze week weer 1200km gemaakt met alle ramen open en dat was zweten als een idioot zo warm. king:

                      #18031303
                      agron
                        Lid sinds:
                        21 April 2006

                        @kaneelschep wrote:

                        :hmmz Dan zal het bij jullie wel gewoon niet zo warm zijn geweest. Want ik heb hier deze week weer 1200km gemaakt met alle ramen open en dat was zweten als een idioot zo warm. king:

                        Ja idd en ik ben van plan om naar de Kroatische kust te rijden met mijn trouwe viervoeter .
                        Zonder airco 25º-40º word het niet echt leuk :(

                        #18031304
                        GSE
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 August 2006

                          Nou ik raad je een airco inbouw af,je moet dan echt de halve auto veranderen…

                          Ik heb wel een werkende airco en het werkt fijn,maar om deze nu laterna te gaan inbouwen…Nee zou ik niet aan beginnen,je moet a het hele systeem hebben b gaten boren in het schutbord en c zorgen dat je het allemaal werkend krijgt…

                          Afrader,als je het mij vraagt.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.