heb ik weer

Forumindex Forums Modellen Omega heb ik weer

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211016
    hendrikstuurman
      Lid sinds:
      25 January 2009

      rij ik op de snelweg gisteravond ,gaat spontaan de binnen velichting brande, en de allarmlichten aan. en een geur van verbrand plastic. geur kwam bij de draai schakelaar vandaan, wat denken jullie schakelaar stuk of nog meer schade . mvg hendrik

      #17504782
      Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 September 2007

        Denk draden verbrand.

        Waardoor draden aan elkaar komen.

        Schakelaar even uitbouwen en dan kun je zien wat er stuk is.

        Gr Jack

        #17504783
        stillekracht
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 May 2007

          hu !? heeft je zekering niet gewerkt?

          #17504784
          hendrikstuurman
            Lid sinds:
            25 January 2009

            hallo ik heb de schakelaar uitgebouwd ,hij was aardig weg gesmolten bij de dikke rode aan sluiting, in de schakelaar zit dus ergens een sluiting maar waar zoeken dus, verlichting doet het niet meer en de zekering waar zit die dan onder de motorkap of onder het stuur????.mvg hendrik

            #17504785
            Jack-omegax3.0xe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 September 2007

              onder het stuur volgens mij.

              maar is de aansluit blok weg gesmolten of alleen de schakelaar?

              Gr Jack

              #17504786
              hendrikstuurman
                Lid sinds:
                25 January 2009

                in de schakelaar is het weggesmolten, en aan de aansluitblok is alleen een bruin plekje te zien waar de dikke rode draad in gaat, de draad zelf is niet zwart geblakerd (van de week haperde de schakelaar ook al een paar keer, moest ik er effe flinke douw op gven brande de verlichting weer) mvg hendrik

                #17504787
                hendrikstuurman
                  Lid sinds:
                  25 January 2009

                  hallo beste forum leden heb een ander schakelkastje gehaald en gemonteerd. maar alle kabels gekontroleerd, geen sluiting te vinden. zekeringen na gekeken allemaal in orde geen 1 stuk. het oude kastje opengemaakt op de ronde draaiknop alles weggesmolten maar zit er ook nog ergens een relait tussen is mijn vraag, want ik snap er niks meer van grootlicht prima ruitenwissers prima knipperlichten prima wie helpt mij uit de brand mvg hendrik

                  #17504788
                  hendrikstuurman
                    Lid sinds:
                    25 January 2009

                    een vraagje waar loopt die dikke rode draad vanaf de schakelaar helemaal naar toe. en is het gemakkelijk om een andere insteek plaatje er op te zetten .(kunnen de draden met een tangetje uit dat insteekplaatjegetrokken worden). mvg hendrik, help o wie helpt mij .

                    #17504789
                    hendrikstuurman
                      Lid sinds:
                      25 January 2009

                      zo even naar meneer de beun geweest. alles na laten lopen alle sekeringen vervangen ,en wat denk je alles doet het weer gna gna. en dat met een uurloon 12.50 haha lag ik om en de relaits allemaal vervangen kosten schakelkast 40,00 en de rest 20,00 kan weer lekker. rijden en hij zij ook maak wel een plaatje voor de egr klep knaakie en de verstuivers moet ik echt niet langer mee wachte zij hij om het te maken kost +_ 100 euro inclisief uur loon na wie doet mij wat. mvg hendrik.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.