heb ik weer

Forumindex Forums Modellen Corsa heb ik weer

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216290
    opelfreak1975
      Lid sinds:
      12 September 2009

      ga ik vandaag gezellig met mijn vrouw naar rommelmarkt in het gelredome wordt er gvd in gebroken in de corsa van ons
      raam in geslagen en tomtom gestolen incl houder vanaf het raam.
      auto en daschboardkastje waren opslot en corsa stond op alarm

      die gasten die dat geflikt hebben moesten ze de doodstraf gegeven ze moeten van andermans spullen afblijven vindt ik

      #17594737
      Dennis-Corsa-B
        Lid sinds:
        20 May 2008

        of uit je auto halen je weet dat ze het eruit kennen stelen ;) :thumbup

        #17594738
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          hebben ze bij mij Astra H twintop ook gedaan en daar was voor 6000€ schade aan toen. Zielig dat er mensen niet van anders man spullen kunnen afblijven

          #17594739
          Mijncorsa.nl
            Lid sinds:
            24 July 2005

            Vervelend inderdaad.. en jij laat denk ik nooit meer een tomtom in je auto liggen. En zeker geen houder op het raam zitten;)

            #17594740
            carlover
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 December 2004

              origineel gepost door Dennis-Corsa-B
              of uit je auto halen je weet dat ze het eruit kennen stelen ;) :thumbup

              mee eens.tis lullig dat het gebeurt.
              maar je weet dat het gebeurt.laat dus gewoon niks in de auto liggen.

              ik zet zelfs mijn dashboardkastje nog open,als ik hem onbeheerd achterlaat.zodat ze kunnen zien dat er niks inligt.:thumbup

              gasten moesten op de plaats erin blijven als ze het flikten.

              #17594741
              asconahobbyist
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 June 2008

                pff,lekker dan!
                Ben je weer mooi klaar mee.
                Daarom heb ik zo’n zwaar ding voor op t dash met daarin mn tomtom houder,en als ik uit de auto ga gaat t spulletje gewoon in de kofferbak,en inderdaad op risicoplekken dah kastje open liggen en geen tasjes of jassen op de achterbank.Zelf weet je dat er nix onder ligt maar n inbreker niet.
                maar ach,een jaar of 10 geleden is mn radio ook uit mn kadett gejat,lag in t dashboardkastje,auto was op slot en op alarm EN hij stond voor de ingang van het politieburo,dat weet opelfreak1975 ook nog wel,he wout:jerry

                #17594742
                opelfreak1975
                  Lid sinds:
                  12 September 2009

                  ja daar weet ik alles van ja

                  #17594743
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    Das weer lekker dan :o Het is ook eigenlijk te gek voor woorden dat je niets in de auto kunt laten zitten. Zijn er niet ergens camera’s daar oid?

                    #17594744
                    SRLandgraaf
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 September 2008

                      dat is wel heel triest !

                      in het vervolg alles meenemen of in kofferbak leggen ,dashbord kastje open en even met een brillen poetsdoekje de zuignap afdruk van het raam vegen :)

                      #17594745
                      Corsa_GSi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Sorry hoor zo’n ding laten hangen aan je ruit, dat schreeuwt gewoon om eruit gehaald te worden. :o
                        Vind dit een beetje eigen schuld verhaal.
                        Ze zouden er moeten afblijven helemaal mee eens, maar toch dit is uitlokken. :sleeping

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.