head-up display

Forumindex Forums Modellen Grandland X head-up display

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
  • Auteur
    Berichten
  • #18546035
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      Hahahahahahahahahaha.  Waaaaaahahahhahahaha

      Hans, deze twee (en straks komt er nog een derde , genaamd quandor, bij) zijn echt  niet te doen….

      Ze zeggen zoiets als dat er door anderen gescheld zou worden….   Wie nam het woord “zeikzakkenkop” in een post alweer in de mond ????   Maar, als je dat aanhaalt dan zeggen ze weer dat je in het verleden leeft….   Dus mag je hen zelfs niet confronteren met hun eigen”quotes” uit het verleden.   Het is altijd de ander die volgens hen begon.  Maar, wisten wel hun posts in het verleden zodat een discussie inderdaad vreemd leek voor derden en in hun voordeel sprak….

      Ah Hans, over wierbasissen en welke bandjes op welke velg weten ze precies heel wat.  Electronische problemen daar geven ze niet thuis.  Ik zie net een ander topic over startproblemen…..   Daar ga je ze ggen oplossingen zien geven….   Ontkennen en ontkennen en…. verder ontkennen.  Ierdereen die hier al maar een electronisch probleem deftig aankaart wordt even aangepakt.   Persoonlijk aangepakt en aangevallen dus…   Als de ene het niet meer aan kan komt een tweede zich moeien en dan een derde…..   Wat een klucht.

      Het topic is hier leeg gelopen.  Velen blaasden terecht de aftocht.  Ze hadden net als ik een gedrocht.  Enkel een aantal “sjarels” van het selecte clubje denken hier iedereen als gek, debiel, seniel…. te moeten voorstellen.  Zegt veel over hen.

      Enkele techneuten  (nee,floki, natuurlijk zijn die echte techneuten hier niet aanwezig want naar uw gelul luisteren ze niet) , ik bedoel would-be techneuten hier aanwezig waaronder het zelf genaamd selecte clubje, denkt de scepter te moeten zwaaien en iedereen af te zeiken (ook een woordgebruik van een lid van dat selecte clubje).

      Komaan gasten, pakken probleem-grandlands op de occasiemarkt. die niet verkocht geraken. (daarvan gaf Floki of een andere van zijn kompanen zelf het bewijs in een ander topic )         Hopelijk wagentjes met opgeloste problemen (ik vrees echter het ergste)

      Geen energie aan verspillen aan die gasten.  Moeite niet waard.

      Jongens van het selecte clubje “betweters”,  ga op het forum van jullie nieuwe merk de grote Jan uithangen en naar pagina’s in de handleidingen verwijzen…  Hopelijk zitten er bij die merken wel handleidingen bij en als dat zo is dan wel de correcte, wat van de grandland ook niet steeds gezegd kan worden.

      Wil nu eens oplossingen geven aan de mensen die hier om raad vragen.  NEE, niet aan mij want die problemen kunnen jullie niet oplossen merkte ik al.  Het blijft bij ontkennen en weglachen.

      Nog eens, KOMAAN laat jullie gaan en leg uit waarom er hier eentje de wagen moeilijk gestart krijgt (pas na 5 minuten las ik).  Laat jullie hersenmassa nu eens deftig werken.  Ik vrees echter dat hersenvreters bij jullie hevige honger zouden lijden.

      Veel plezier met het zoeken van een zinloze reactie………..

      Tip : los het probleem van het niet kunnen starten op, net zoals veel door anderen aangekaarte problemen.

       

      Tot slot nog een prachtige zelf gevonden quote van één van die mannen hierboven……   “Vast wel” (lees nog eens na in één of ander topic wat zijn inspiratie daarvoor was….. Echt wel forum-gerelateerd)  Ik zoek het alvast niet op, zonde van de tijd.

      Ik ga nog wel eens een nieuw topic starten denk ik….

      #18546106
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Het is gewoon jammer, dat men als Grandland rijders, ipv vriendelijk met elkaar omgaan, en om kritiek serieus te nemen; er een soort van schoolklas sfeertje ontstaat, waar je net al bij een dictee, op punten en komma’s word aangevallen. Ik heb altijd dit forum met interesse gevolgd, maar ben er nu eigenlijk een beetje klaar mee. Dat is jammer. Want ook de verschillende meningen over andere merken, kunnen met elkaar gedeeld worden. En dat smaken onderling verschillen, is nu eenmaal een feit. Maar op deze toon is het niet leuk meer. :unsure:

        #18546116
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          Groot gelijk.  Dat vijandig sfeertje werd door enkelen gestart en steeds maar gevoed.  Op de duur krijg je het op de heupen en ga je met gelijke munt reageren met humor (die ze niet begrijpen) of sarcasme of ironie.

          Het is inderdaad goed geweest.

          Los nu eens problemen op jongens ipv te ontkennen want ik zie meerdere topics waar de heren dan niet reageren wanneer nog maar eens een nieuw probleem gemeld wordt door iemand die wel nog steeds met deze wagen rijdt.

           

          Op hoop van zegen……….

          #18547584
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            @Floki, nog even dit. Niet echt on topic, maar vooruit, voor één keertje nog. De Volvo XC40 is uitgeroepen tot zakenauto van het jaar 2024. :yahoo:

            1

            #18547611
            Floki
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 March 2022

              Gefeliciteerd voor Volvo, maar idd. exact, ZAKEN auto van het jaar ’24 en niet AUTO van het jaar ’24.

              Vreemd trouwens om in september al een auto voor 2024 aan te wijzen, maar goed, wie ben ik om daar wat van te vinden?

              En waarom idd exact ZAKEN auto ’24?

              de auto is niet groot genoeg voor een gezin met 2 kids, bagage en dus vakantie naar Zuid Frankrijk of een van de Spaanse costa’s, maar wel uitstekend voor de (alleen rijdende) zakenman of de pensionaris met zijn vrouw. Da’s waar we het eerder in dit topic meen ik ook over hebben gehad? De afmetingen / grootte van de auto? Daarom vind ik ZAKENauto van het jaar voor mij als particulier minder interessant dan AUTO van het jaar.

               

              #18547614
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Nou @Floki, als je kijkt naar het verleden, waar de auto van het jaar gekozen werdt, waren dat écht niet altijd ruime gezinswagens. (denk aan Opel Kadett, Astra, Fiat enz) Bovendien bestrijd ik je stelling, waar je zegt dat de XC40 “te krap is” voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Ik durf te stellen, (ik spreek uit ervaring) dat de XC40 ruim zelfs genoeg is voor 4 volwassenen. Want ook zakenmensen gaan dikwijls met meerderen collega,s op weg naar hun klanten. En als ik de Volvo reviews lees, zijn er genoeg die zeer tevreden zijn met de XC40 als trekauto, voor een flinke caravan van 1800 kg, op vakantie in Zuid Europa. Maar dat is weer een andere discussie. Zakenauto van het jaar, word gekozen door een vakjury van diverse organen. De XC40 heeft schijnbaar op veel punten de Skoda Enyaq verdreven van die eerste plaats. Ik vind het een mooie prestatie van Volvo, daar de XC40 al van eind 2017 meeloopt. Grappig feit daarbij is, dat ik zelf rij in een XC40 “Business Pro” uitvoering van 2020. ;-)

                #18547620
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  @Floki, ik begrijp best dat jij de kwalificatie van de Volvo XC40 tot “zakenauto van het jaar 2024”, een beetje wil down sizen. Maar je moet toch toegeven, dat je als Volvo toch sterk voor de dag komt, als je nummer 1 gekozen word door de vakjury? Dat zijn CEO, s van diverse Lease maatschappijen, journalisten, en vakmensen uit de autobrache. Als je dan kandidaten weet te passeren als: De Tesla Y, BMW iX4, VW ID4, de Skoda Enyaq, de Audi Q4 e-tron, dat zijn toch niet de eerste de beste? ( By the way: zakenauto, hoeft niet persé met hoofdletters hoor) ;-)

                  #18547655
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Ehhh @Floki, even terug in de tijd. Je struikelt over het feit, dat de Volvo XC40 tot “Zakenauto van 2024” gekozen is, en niet Auto van het jaar?

                    De Volvo XC40 was al tot “Auto van het jaar 2018” gekozen. (net na zijn introductie in 2017) ;-)

                    #18547665
                    jopsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 May 2019

                      Wat ben jij een bofkont Hans, ik verwees indertijd ook terug naar iets in het verleden en kreeg een hele litanie door een gebruiker naar mijn hoofd geslingerd..  Ik mocht niet naar het verleden verwijzen….. :scratch: :scratch:

                    9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.