Hardlopers?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Hardlopers?

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237873
    egje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 March 2008

      Ik kon geen topic vinden dus bij deze. Trouwens ik zag helemaal geen sport topic of iets dergelijks. Weinig sporters hier? Anyway ik ben vorige zomer serieus begonnen met hardlopen. Een paar nette Asics gekocht en lekker rustig aan iets opgebouwd. Helaas heb ik een paar maanden moeten stoppen vanwege een operatie. Meteen toen ik weer kon ben ik afgelopen winter weer rustig aan gestart. Het gaat nu steeds beter en de planning is zelfs om in oktober de halve marathon gaan lopen. Ik heb sinds deze week een hartslagmeter waar ik mee train, ook voor de tijd en km registratie. Dit is voor mij een persoonlijk doel omdat ik ten eerste een korte tijd ziek ben geweest en natuurlijk omdat het hardlopen redelijk nieuw is voor mij. Een prestatie dus! Dus… zijn er hardlopers hier en zitten daar ook marathon of wedstrijd lopers tussen? ;)

      #17881185
      Kimmes B.
        Lid sinds:
        14 March 2011

        1e reactie dan maar.. ;) ik heb een hele tijd echt hard gelopen maar ben nu meer bezig met wandelen zeg maar. Deze week doe ik mee aan de wandel vierdaagse en loop de 5 km ivm met te weinig tijd anders had ik graag de 10 gelopen. :)

        #17881186
        bigmike
          Lid sinds:
          8 October 2010

          ik doe zelf aan voetbal en fitness,of zal ik zeggen deed want dit is een drama jaar geweest voor mij.
          2 keer me enkelbande gescheurd,en dr komt nu mogenlijk zelfs een operatie aan

          maar zodra dat weer goed zit alemaal ga ik weer beginnen,en wie weet wil ik oit een keer mee doen aan de 4 daagse…ooit :D

          #17881187
          brobbel1
            Lid sinds:
            8 June 2008

            ik doe aan transport.
            en dat is voldoende beweging voor me

            #17881188
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Doe zelf ook aan fitness en ben sinds een paar weken met de honden van mn vriendin (Husky’s) in de avond aan het joggen. Wel 1 voor 1, want anders is het niet meer leuk :D. Mooi dat je toch weer opnieuw bent begonnen! Zelfs een marathon! Succes!

              #17881189
              turbosix
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 November 2010

                ik verkoop o.a. hardloopschoenen/accessoires en doe veel hardloop-analyses op mijn werk, dus kom wel erg veel in contact met hardlopers.
                verder ren ik ongeveer 1 x in de week drie kwartier (maar zwem 3x 1,5uur in de week op wedstrijd niveau en fiets elke dag 17km)

                in dit werk mag je natuurlijk veel nieuwe running-producten proberen… :D
                nog nooit een marathon gelopen, wel triatlon en grote survival-tochten

                #17881190
                schuitje
                  Lid sinds:
                  28 April 2009

                  ik loop hard door de werkplaats iedere dag king:

                  #17881191
                  hanskadett
                    Lid sinds:
                    18 April 2009

                    laatste keer dat ik grof hard liep was in de tijd met straatracen als de wouten kwamen :jerry :jerry :jerry

                    #17881192
                    jethro
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 February 2008

                      @hanskadett wrote:

                      laatste keer dat ik grof hard liep was in de tijd met straatracen als de wouten kwamen :jerry :jerry :jerry

                      In de Telegraaf stond een bericht dat de Polizei ook lekker bezig was in Groningen, vanwege overlast van straatracen.

                      #17881193
                      DeMeistah
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        4 December 2010

                        loop altijd vrij hard van de auto naar het huis, als het regent nog harder

                        #17881194
                        jethro
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 February 2008

                          Hardlopers zijn doodlopers. :wtf :jerry :jerry :jerry
                          En meestal zijn dat 50 plussers ;)
                          Die moeten dan zo nodig wat aan hun conditie doen……………………..
                          :jerry :jerry

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.