Happylightshow module voor Zafira B

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Happylightshow module voor Zafira B

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242530
    Rican248
      Lid sinds:
      2 August 2011

      Hallo allemaal,

      Ik zit te twijfelen of ik een Happylightshow module zal aanschaffen voor mijn Zafira B uit 2011.
      Ik heb wat zitten google-en en er zitten functies op die mij erg aanspreken.
      Ik vind enkele adressen die de module voor de Zafira B verkopen, maar deze zitten in Duitsland.

      Wie kan mij helpen aan informatie of ervaring met de happylightshow module voor de Zafira B?!
      – is er ergens een Nederlandse gebruiksaanwijzing te vinden (ik vind alleen Duitstalige gebruiksaanwijzingen)
      – waar kan ik een betrouwbaar adres vinden waar ik de module kan aanschaffen (het liefst in Nederland)?

      Wie o wie geeft mij nuttige informatie?!

      Zie hier wat foto’s van mijn auto: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=152239

      #17931164
      stiggel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 November 2010

        Beste Rican,

        Twee jaar geleden heb ik de module voor mijn Signum uit 2006 aangeschaft op de volgende site:
        http://www.happylightshow.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Ik ben erg tevreden en heb nooit problemen gehad. Zelfs nog één keer een update laten uitvoeren.
        Op de site staat alle benodigde info verder te vinden, echter niet in het Nederlands. Maar Engels moet toch ook wel lukken…?

        GrtN!
        STiGGEL

        @Rican248 wrote:

        Hallo allemaal,

        Ik zit te twijfelen of ik een Happylightshow module zal aanschaffen voor mijn Zafira B uit 2011.
        Ik heb wat zitten google-en en er zitten functies op die mij erg aanspreken.
        Ik vind enkele adressen die de module voor de Zafira B verkopen, maar deze zitten in Duitsland.

        Wie kan mij helpen aan informatie of ervaring met de happylightshow module voor de Zafira B?!
        – is er ergens een Nederlandse gebruiksaanwijzing te vinden (ik vind alleen Duitstalige gebruiksaanwijzingen)
        – waar kan ik een betrouwbaar adres vinden waar ik de module kan aanschaffen (het liefst in Nederland)?

        Wie o wie geeft mij nuttige informatie?!

        Zie hier wat foto’s van mijn auto: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=152239

        #17931165
        Rican248
          Lid sinds:
          2 August 2011

          Beste Stiggel,

          Bedankt voor jouw berichtje. Ik zie idd op het forum en op andere discussiegroepen vaak de happylightshow.de genoemd.
          Ik denk dat ik hem daar ga kopen voor mijn Zafira.

          Kan jij mij trouwens aangeven of de happylightshow zelf (de lichtshow) van buiten de auto met de afstandbediening geactiveerd kan worden?

          Rican

          #17931166
          Rican248
            Lid sinds:
            2 August 2011

            Ik heb vanavond de happylightshow besteld bij happylightshow.de
            Ze gaan hun website vernieuwen en hebben wat serverproblemen. Contact hehad met Christian en via paypal betaling gedaan. Nu maar wachten bij de brievenbus…..

            #17931167
            stiggel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 November 2010

              Hallo Richard,

              Ik zie dat je de module inmiddels besteld hebt en misschien hebt je ‘m zelfs al binnen?
              Hoe het zit met het op afstand activeren van de lichtshow weet ik zo niet? Dat is nu net de optie waar ik weinig waarde aan hecht.
              De functies “lead me to the car, walking home verlichting”, dagrijverlichting en de bochtenverlichting spreken mij ’t meest aan. Deze heb ik dan ook geactiveerd.
              Verder raad ik je aan de module te verwijderen bij onderhoud en apk van de auto. Als je automonteur je auto moet uitlezen, dan zit de module in de weg en om te voorkomen dat de module te ruw verwijderd wordt door je monteur kun je het beter zelf doen.

              Succes!
              STiGGEL

              @Rican248 wrote:

              Beste Stiggel,

              Bedankt voor jouw berichtje. Ik zie idd op het forum en op andere discussiegroepen vaak de happylightshow.de genoemd.
              Ik denk dat ik hem daar ga kopen voor mijn Zafira.

              Kan jij mij trouwens aangeven of de happylightshow zelf (de lichtshow) van buiten de auto met de afstandbediening geactiveerd kan worden?

              Rican

              #17931168
              Rican248
                Lid sinds:
                2 August 2011

                Hoi stiggel,

                Je hebt helemaal gelijk. Die lichtshow is niet een belangrijke optie. Zal alleen maar even leuk zijn in het begin. De andere opties vind ik ook belangrijker. Ik heb de bestelling gisteren gedaan dus moet ik nog even wachten op de postbode…. Ik zal zeker de module verwijderen als mijn auto naar de garage gaat. Moet ik dan alles opnieuw instellen of onthoudt de module zijn instellingen?!

                Groet

                #17931169
                stiggel
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 November 2010

                  Gelukkig onthoudt de module alle instellingen.
                  Gewoon een kwestie van eruit halen en na onderhoud/apk weer terug plaatsen.
                  Het is een kleine printplaat die je met twee pinnetjes in de stekker voor het uitlezen van de auto plugt.
                  Wel goed instructies lezen voor het plaatsen en instellen van de module.

                  Nogmaals succes!

                  STiGGEL

                  @Rican248 wrote:

                  Hoi stiggel,

                  Je hebt helemaal gelijk. Die lichtshow is niet een belangrijke optie. Zal alleen maar even leuk zijn in het begin. De andere opties vind ik ook belangrijker. Ik heb de bestelling gisteren gedaan dus moet ik nog even wachten op de postbode…. Ik zal zeker de module verwijderen als mijn auto naar de garage gaat. Moet ik dan alles opnieuw instellen of onthoudt de module zijn instellingen?!

                  Groet

                  #17931163
                  Rican248
                    Lid sinds:
                    2 August 2011

                    Stiggel,

                    Komt helemaal goed! Ik ken de instructies.

                    Bedankt voor jouw reacties.

                    Groet

                    #17931170
                    mikeuitscheveningen
                      Lid sinds:
                      8 August 2010

                      zijn ze er ook voor een zafira a ?

                      #17931171
                      mikeuitscheveningen
                        Lid sinds:
                        8 August 2010

                        upje
                        zijn ze er ook voor een zafira a uit 2004?

                        #17931172
                        bert.
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          16 December 2009

                          http://www.happylightshow.de daar kun je terugvinden of voor de Zafira-A leverbaar is deze module.

                          #17931173
                          mikeuitscheveningen
                            Lid sinds:
                            8 August 2010

                            daar staat die niet bij maar heb de indruk dat he tiets veroudert is de site

                            #17931174
                            hennyw
                              Lid sinds:
                              18 June 2009

                              ff mailen dan

                              #17931175
                              bert.
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                16 December 2009

                                @mikeuitscheveningen wrote:

                                daar staat die niet bij maar heb de indruk dat he tiets veroudert is de site

                                Ja, effe mailen (zoals hennyW ook al aangeeft) Hun site is alleen actueel v.w.b. software voor de nieuwere modellen. Alhoewel ’n Zafira-A niet oud is natuurlijk, maar je weet hoe het gaat.m.vr.gr.bert.

                                #17931176
                                martijn b.
                                  Lid sinds:
                                  17 May 2009

                                  Ben ook benieuwd naar zafira a

                                  #17931177
                                  Nick-GSI
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2004

                                    happylight show is er volgens mij alleen voor canbus auto’s, zafira a heeft geen canbus

                                    #17931178
                                    martijn b.
                                      Lid sinds:
                                      17 May 2009

                                      Ja klopt. Heb ook xenon en dat is ook niet het beste voor dit. Op zoek dus naar een nieuw project

                                      #17931179
                                      mikeuitscheveningen
                                        Lid sinds:
                                        8 August 2010

                                        heb van de week mailtje gestuurd naar de site en is inderdaad niet voor de zafira a ivm canbus die ontbreekt.

                                        groet van mike

                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.