Handrem knopje

Forumindex Forums Modellen Mokka Handrem knopje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369860
    Imke Van Mirlo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 November 2019

      Ik heb een probleem met het handremknopje dat afgebroken is? Daarstraks bij de handrem op te trekken springt het er plots af .. gewoon afzgebroken ..20191113_114557

      #18370066
      Onzenuub
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 March 2019

        komt vaker voor, lees maar hier: https://www.mokka-forum.de/index.php?thread/10063-opel-mokka-schalthebel-silberner-plastikknopf-von-der-handbremse/

         

        Probeer het bij een sloper te pakken te krijgen, o,.a. https://www.gebruikteopelonderdelen.nl/. Is betrouwbaar adres. Even bellen en vragen of ze er een hebben.

        #18372718
        johan59
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 February 2020

          ik heb deze week net hetzelfde voor.   drukknop handrem gewoon afgebroken aan de  drie plastieken bevestigingen ;    weet iemand waar men zo n nieuw stukje kan bekomen.    volgens de verdeler moet alles vervangen worden en dit voor een plastieken knopje,  niet te geloven

          volgens duitse site maken ze dit opnieuw via een 3d printer,   iemand ervaring mee ,  of kent iemand die dit kan maken

          dank u voor enige reactie  ,  imke hoe heb jij dit kunnen oplossen :happy02:

          #18373666
          Raymond Penders
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2020

            ik heb via het duitse forum het 3d bestand gevonden

            en deze via een online 3d drukker laten drukken  hij is binnen maar heb nog geen tijg gehad om hem in te bouwen

            de link naar het bestand

            https://www.myminifactory.com/object/3d-print-pulsador-freno-opel-mokka-106939

            downloaden via knop  3d drukker bestand uploaden en  de prijs word berekend

             

            vr gr raymond :bye: :bye:

            #18395819
            Patricia Vrancken
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 November 2020

              Net hetzelfde probleem, auto net uit garantie en dan gebeurt dit…
              <p style=”text-align: left;”>Online kun je het knopje afzonderlijk bestellen, er zijn er zelfs in metaal en kost rond de 30€.</p>

              #18410706
              Brainiac65
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 February 2021

                Ik heb er een uit China besteld voor een paar euro, omdat de chroom eraf kwam. Duurt ff maar dan heb je hem wel.

                #18534349
                Hansjanssen1978
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 June 2023

                  Ik heb dus hetzelfde probleem.

                  Het plastic knop is afgebroken (op 3 plaatsen).

                  Inmiddels een vervangende (metalen) knop gevonden.

                  Weet iemand hoe ik de plastic restanten uit de handrem kan verwijderen?

                   

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.