handrem

Forumindex Forums Modellen Corsa handrem

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215069
    dennis121
      Lid sinds:
      7 October 2009

      vanavond reed ik normaal weg van me werk.. en liep alles prima ^_^
      ik was net een momentje onderweg toen ik de handrem een beetje omhoog haalde (zit altijd een beetje speling in)
      en toen merkte ik dat er totaal geen spanning op stond.. dus ik trok de handrem volledig omhoog, en er gebeurde.. niks =_+
      dit bleef voor een tijdje zo

      +- 5 minuutjes later trok ik de handrem weer een beetje omhoog (stukje speling dat ie altijd heeft) en toen stond er weer spanning op.. en werkte de handrem naar behoren..

      is dit iets wat kan gebeuren? of moet er iets mee gedaan worden??
      Ben zeer benieuwd naar een antwoord aangezien ik de hele week de auto nog nodig heb.. aka anders heb ik een probleem xD

      Thanks
      king:king:

      #17568662
      JFHSas
        Lid sinds:
        13 March 2008

        Slecht werkende (hand)rem met vastgevroren kabel??

        #17568663
        McKaamos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 December 2009

          Dat zou ook betekenen dattie een eind met de handrem er op gereden heeft.
          Er komt pas spanning op als je em aantrekt, en dan zou hij vastgevroren moeten zijn met spanning er op.

          Ik zou zeggen, gebruik de handrem niet tot je weet wat het is.
          Als je parkeert: Koppeling in, versnelling in 1 of 2 en dan de motor afzetten en de koppeling op laten komen.
          Komtie ook niet van z’n plek en geen risico dat er iets vastvriest.

          #17568664
          dennis121
            Lid sinds:
            7 October 2009

            okeej dan zet ik hem de komende tijd wel netjes in de 2 weg ipv op de handrem..

            ook enig idee hoe ik erachter kan komen wat het precies is??
            1 ding weet ik wel zeker en dat is dat ik niet met de handrem erop gereden heb (toen die werkte)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.