hallo opelgasten, corsaboer hier

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik hallo opelgasten, corsaboer hier

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206782
    Corsaboer
      Lid sinds:
      10 March 2008

      Aan alle opel fanatics,

      Mijn naam is Jon Segers en woon in het prachtige -kuch- Bosschenhoofd. Mijn auto’s op dit moment zijn twee Corsa’s, een 1.2 uit ’88, heel mooi blauw:puke. Mijn andere corsa krijg momenteel een anabolen kuurtje, op kenteken een 1.4 uit ’92, maar afgelopen zaterdag met een maat van me de motor eruit gehaald. Er komt nu een C20ne in te leggen maar nog een long way to go zeg maar. Ik ben nu een member geworden omdat ik waarschijnlijk wel een aantal zaken tegen zal komen, die ik niet direct uit mijn blote bolletje kan oplossen. Voor de rest complimeten voor deze site, alles goed en duidelijk uiteengezet, dat gaat helemaal goed komen dus.

      vooruit hier alvast een fotoke van de Corsa die power krijgt:

      Oja, het project is bezig bij mij in mijn schuur, waar nog een project bezig is van LOD80, kweenie of iemand hem kent, maar hij is een c20xe in een mini aan het bouwen. Verder rijdt hij in een matzwarte Tigra met c20xe turbo, 325 pk. groeten van de Corsaboer

      #17395205
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom :thumbup

        #17395206
        johani500driver
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 November 2007

          welkom hier en succes met de ombouw

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘hallo opelgasten, corsaboer hier’ is gesloten voor nieuwe reacties.