Hallo, ik ben nieuw op het forum

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo, ik ben nieuw op het forum

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206487
    Kadett-E
      Lid sinds:
      8 January 2008

      Hallo allemaal,

      Ik ben Ayhan, een leerling van 17 jaar en ik studeer industriële informatica. Mijn hobby’s zijn bezighouden met computers, voetballen(ik kan enkel keepen) en bezig houden met auto’s. Met dat laatste bedoel ik wel theoretisch. Ik heb nooit niet de kans gekregen om iets praktisch uit te voeren.

      Ik ben een enorme auto freak, sinds de dag dat ik hoorde dat je op je 17de auto mocht rijden met een voorlopig rijbewijs heb ik dan gedurende (ongeveer) 2 jaar lang dag per dag afgeteld. Uiteindelijk is het zover, ik kan rijden met onze auto.

      Onze auto is een Opel Kadett E 1.3s sedan. Wij hebben het 3-4 jaar geleden van de eerste eigenaar gekocht en toen zat die op 76+++ km’s. Ondertussen staat die op 98+++ km’s. De auto rijdt prima, is elke jaar door de keuring met gemak doorgelaten. Buiten het feit dat het gelast moest worden… Maar dit probleem is zo’n voorkomend probleem dat het zelfs niet meer waard is om het te melden.

      Anyway, ik heb van iemand gehoord dat er heel goede auto-topics online waren dus dacht ik in mijn eigen op Google.be eens op te zoeken naar een Opel forum. En zo ben ik hier geraakt :)

      Verder wil ik nog even melden dat ik vrij actief zal zijn in de computer afdeling die ik gespot heb :) En hopen dat ik jullie verder kan helpen.

      Wat betreft mijn PC kennis, ik ken veel van Spyware-virussen e.d. en ik ken vooral iets van hardware.

      Dat is het zowat dat ik te vertellen heb, ik hoop dat ik hier welkom ben en dat het hier aangenaam is. Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

      Mvg,

      Ayhan

      #17382790
      meangreen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom op het forum:thumbup

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Hallo, ik ben nieuw op het forum’ is gesloten voor nieuwe reacties.