hallo ff voorstellen

Forumindex Forums Modellen Calibra hallo ff voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211001
    feo
      Lid sinds:
      29 July 2009

      hoi! ik ben robertjan! ik heb een rode calibra c2. oxe e2! had me al een keer eerder aangemeld hier maar kon niet meer inloggen helaas,dus heb ff een nieuw account aangemaakt!
      i heb deze auto nu zo’n 1 en un half jaar! en ng steeds te vreden;)

      ik heb ook gelijk een vraagje.een van me koplampen is stuk.en nou is de vraag hoe vervang je die,is dat makkelijk om zelf te doen? alvast bedankt

      gr rj

      #17504641
      hennie29
        Lid sinds:
        5 February 2009

        :D:D:D:D:D:D:D

        #17504642
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          welkom hier
          veel plezier:thumbup

          ps: zo’n verwelkoming als hierboven moet je zuinig op zijn!!!!:jerry

          #17504643
          sram
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 July 2006

            hallo en welkom:thumbup:thumbup.voor de koplamp moet je je voorbumper eraf halen deze zit boven met 3 schroeven vastaan de linker en rechterkant bij de voorwielen aan het einde van je bumper.en dan zit hij aan de onderkant van de wagen nog met een paar schroefjes/klemmetjes.op zich valt et wel mee 1 uurtje werk.

            #17504644
            AsconaC20NE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2004

              bedoel je de koplamp zelf of het lampje.

              Koplamp zelf staat hierboven beschreven

              bovenaan 3 schroefjes. bij de wielen bovenin de bumper 2 schroefjes (L + R) en dan onderaan nog 2 links en 2 rechts

              Dan tempratuursensortje uit de bumper klikken en dan pak je hem er zo af.

              Koplamp is 3 boutjes en dan pak je hem er ook uit, zo gedaan :thumbup

              Is in een uurtje te doen voor een eerste keer als het een beetje mee zit :P

              Ik had een keer haast en de auto stond op de oprit, toen was het mij nog gelukt met beunhaas methoden op deze manier binnen 15 min. king:

              #17504645
              feo
                Lid sinds:
                29 July 2009

                origineel gepost door AsconaC20NE
                bedoel je de koplamp zelf of het lampje.

                Koplamp zelf staat hierboven beschreven

                bovenaan 3 schroefjes. bij de wielen bovenin de bumper 2 schroefjes (L + R) en dan onderaan nog 2 links en 2 rechts

                Dan tempratuursensortje uit de bumper klikken en dan pak je hem er zo af.

                Koplamp is 3 boutjes en dan pak je hem er ook uit, zo gedaan :thumbup

                Is in een uurtje te doen voor een eerste keer als het een beetje mee zit :P

                Ik had een keer haast en de auto stond op de oprit, toen was het mij nog gelukt met beunhaas methoden op deze manier binnen 15 min. king:

                ja het lampje in de koplamp dies stuk! brand nu nood lampje ofzo iets! dus moet alleen een lampje vervangen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.