Hallo allemaal

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo allemaal

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208343
    Markie-Mark
      Lid sinds:
      20 December 2008

      Hallo beste leden.
      Ik ben Mark uit het oosten van het land en rij momenteel een Mercedes W124 230e van 1991.
      Deze heb ik nu zo´n 1,5 jaar en bevald me goed,maar wil nu weer eens wat anders.
      Dit heeft een aantal redenen en niet omdat de auto niet goed is want zulke mooie en in goede staat verkerende zie je weinig.:thumbup
      Mijn vriendin zoekt voor haar zelf een klein auto´tje en voor ons als gezin zijn we op zoek naar een degelijke stationwagen en we kwamen uit bij een Opel Astra station (type G volgens mij?,vanaf ´98),omdat we die best wel degelijk en mooi vinden.
      Ik ben hier in het verleden ook al lid geweest en toen hadden we een Opel Vectra (B) die ons ook wel goed beviel,maar vanaf kleins af aan heb ik al wat met Mercedes en toen ik onze huidige auto te koop zag staan ben ik vrij snel overstag gegaan.
      Onze Mercedes staat momenteel te koop en zodra deze verkocht is gaan we op zoek naar een Astra station.
      Alle tips waar op te letten bij deze types zijn van harte welkom!
      Misschien dat leden hier en daar wat te koop weten te staan en misschien dat er leden zijn die mensen kennen (of misschien zelf wel) die belangsteling hebben in onze Mercedes W124 230e,ruilen neem ik ook in overweging…;)
      Greetz Mark.

      Foto van onze Mercedes W124

      Nog 1

      #17457411
      opelkadetje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 December 2004

        welkom op ons forum, altijd goed als je overstapt naar opel:P

        maak even een te koop topic aan voor je mercedes in het betreffende gedeelte.

        let wel vr pr is verplicht, en maak even wat foto’s daar zijn we dol op:D

        #17457412
        Markie-Mark
          Lid sinds:
          20 December 2008

          Thanks!:thumbup
          Heb zo juist een advertentie(klik) geplaatst op ‘t forum hier.;)

          #17457413
          meangreen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            welkom hier :thumbup

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Het onderwerp ‘Hallo allemaal’ is gesloten voor nieuwe reacties.