Hallo allemaal

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo allemaal

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219491
    LexN
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 April 2010

      Omdat m’n Volvo 740 Estate uit 1986 niet meer door de keuring kwam moest er wat anders komen. Uiteindelijk heb ik vorige week een Opel Astra G Z16XE Caravan, bj 2001 aangeschaft.
      Heb ik altijd al een mooie auto gevonden. k’weet, veel mensen vinden hem saai/doorsnee. Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
      De Astra met 1.6 liter motor is natuurlijk een totaal andere auto dan een Volvo 740GL 2.3 l benzine maar ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de prestaties van mijn astra. De 100pk motor sleurt de auto vooruit en kan vlot meekomen op de snelweg. Het rijdt wel wat “zenuwachtiger” dan m’n oude volvo en dat is soms wel wennen.
      Vooral hoe het gaspedaal reageert. Het 1e gedeelte intrappen gebeurt er weinig, dan plotseling op de helft schiet de auto weg. Net alsof het regelgebied een heel klein deel beslaat.
      Maar goed.
      Sinds de aanschaf ben ik op dit geweldige forum aan het “leachen” om wat technische kennis omtrent de wagen op te doen. Kudos aan de professionals die hier hun kennis komen delen.

      Lex.

      #17650799
      ReTiReD
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 September 2004

        Kudo`s :P Je bent dus ook een ander soort “leacher”
        :angel

        Gr. Dennis

        #17650800
        OPC-lijntje
          Lid sinds:
          30 March 2010

          Welkom op het forum :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Hallo allemaal’ is gesloten voor nieuwe reacties.