Hallo

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18549422
    timopel10
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 January 2024

      IMG_9200Goedendag,

      Ik ben Tim en heb in december 2023 een Opel Corsa E 2017 gekocht. Ik heb erg veel plezier van de auto. Nu ben ik er rond de kerstdagen mee naar oostenrijk gereden en kwam tot de ontdekking dat bij de bijrijderskant de vloermat erg nat was en er erg veel vocht in de auto hing. Eerste instantie dacht ik dat dit door natte schoenen kwam, maar onder de mat gevoelt en hier was het ook nat. Toen heb ik de vloerbedekking los gehaald en zag dat de hele isolatie schuim laag aan deze kant zeik nat is. Ik heb de boel nu gedeeltelijk los liggen en probeer met een kachel het vocht weg te krijgen. Ik merk dat met regen de boel weer nat word. Alleen kan ik de oorzaak niet vinden. Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen met een oplossing hiervoor?

      Met vriendelijke groet,
      Tim

      #18549460
      Jaap Nagtegaal
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 November 2023

        Ha Tim,

        Altijd vervelend die lekkages.
        Heb je al gekeken of de afvoerkanaaltjes vanaf het dak langs de style van je voorraam en daarvandaan naar beneden in de hoek onder je motorkap open zijn?

        als daar vuil en bladeren in zit kan het niet snel genoeg weg.

        of heb je er een schuifkanteldak in zitten? Dan ook daarvandaan de kanalen controleren en zo nodig doorprikken met een ijzerdraadje.

        testen met de tuinslang erop en even door laten lopen voordat je alles weer inpakt.

        hoop dat je het opgelost krijgt!

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.