Halee

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207712
    Wieleman
      Lid sinds:
      2 August 2008

      Halee ik zal me ff voorstellen.. Ik ben Emiel zeg maar Miel ’n gast van 30 jaar me bij naam is Wieleman kom uit Vlijmen bij Den Bosch.. Ik loop al z’n kleine 6 a 7jaar in het Opel (meeting) wereldtje mee.. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed zo ook met me Meissie waar ik ook onwijs gek mee ben.. Veel van jullie zal ik best kennen van gezicht maar niet van naam.. Ik heb samen met ’n oud kameraad van me “boely” ’n jaar of 3 , 4 geleden nog club op gericht Crazy opel Team dat helaas verwaterd is erg jammer , maar das ist das lebben..!?
      ik heb verscheidenen Opel’s Gehad van Corsa kadett astra tot en met mij Mooiste en ook het langst gereden en misschien bij jullie het bekentst Mijn Opel Omega Station Lotus uitvoering..!? Nu heb ik ’n Opel Astra F Station 1.6 8v die ik pas geleden gekocht heb van ’n echte Opel liefhebber waar ik onwijze schik mee heb.. En ’n Opel Kadett E 1.4 8v van me Meissie die ook het Opel virus heeft gekregen van mij :wub.. En heb nog ’n Project staan ’n Opel Corsa A Tr 1.6 8v Gsi.. Ik zal binnenkort proberen de woorden om te zetten in beeld dat is ook mooier en leuker om naar te kijken..

      Grtjes en de sleutels Miel

      #17429630
      Kadettjuh
        Lid sinds:
        26 September 2008

        haha leuk omschreven!!!

        Xus van je meissie:wub

        #17429631
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          welkom!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Halee’ is gesloten voor nieuwe reacties.