h7 verlichting of h7 led

Forumindex Forums Modellen Astra h7 verlichting of h7 led

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217051
    bjornspiering
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2009

      Hallo,

      Astra boys

      ik had een vraag met betrekking tot de verlichting
      Mijn H7 verlichting is kapoet :( helaas pinda kaas! maar nu is mijn vraag kan ik beter de gewonen H7 kopen of een H7 led.
      wat geeft een betere licht sterkte en of lichtbundel.

      ik hoor graag van jullie ervaringen.

      groeten!

      #17604957
      Splash
        Lid sinds:
        25 September 2007

        H7 led lijkt mij ook wel wat maar, krijg je geen foutmelding? dat er een lampje kapot is (check-control)?

        #17604958
        bjornspiering
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2009

          Mijne denk het niet, want die komt uit 1999 opel astra g
          en die heeft dat systeem nog niet waar die het mee aangeeft enzo dat er een lampje kapot is ofzoiets

          #17604959
          tijgetje57
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2004

            ja, leuk.

            Heb ook een G gehad uit 1999 en daarvan begon het motormanagement lampje te branden. Dit toen ik er led verlichting in had gezet achter.

            Je kan het altijd proberen.

            #17604960
            Astra JP
              Lid sinds:
              12 March 2009

              Volgens mij zie je helemaal niets met die h7 led. Bij de meeste advertenties waar ik die dingen zie staan, staat meestal bij dat het gebruikt kan worden als mistlicht maar wanneer je het als dimlicht gaat gebruiken je geen zicht meer hebt. Gewoon een mooi xenon setje er in :afro

              #17604961
              Silence
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 December 2005

                ik zou er gewoon een setje xenon in zetten.

                #17604962
                Ganz
                  Lid sinds:
                  29 September 2009

                  Voor een betere licht op brengst van h7 verlichting zou ik voor deze gaan de philips bleu vision.
                  ik heb ze zelf ook in mijn astra zitten, en ze geven een mooie witte heldere lichtbundel.
                  ik moet wel zeggen dat ik al me lampen tegelijk heb vervangen kostenplaatje was 70 euries.

                  http://www.lighting.philips.com/nl_nl/consumer/carlighting/1_car_lighting/products_for_car/1_product_homepage.php?main=nl_nl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=nl_nl_car_lighting&lang=nl

                  #17604963
                  AsconaC20NE
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2004

                    Ik heb led verlichting in de mistlampen. er komt lang niet zo veel licht vanaf als gewone gloeilampen.

                    het is zelfs verboden om deze verlichting als hoofdlamp te gebruiken!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.