Grootlicht en airbag lampje branden als auto uit is Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Grootlicht en airbag lampje branden als auto uit is Corsa C

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18549283
    huisbaas33
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2024

      Hallo iedereen, ik ben er een enige tijd geleden achter gekomen dat mijn grootlicht lampjes en mijn airbag lampjes gaan branden als ik de auto uitzet. Als ik de kabel loskoppel van de stuurkolom schakelaar waar groot licht op zit blijven de lampjes branden. Als de auto uit is en ik zet grootlicht aan gaat het airbag lampjes uit dit zelfde geldt als ik mijn lampen schakelaar aanzet op dimlichten. De lampjes branden niet zo fel als je ze normaal gesproken ziet als ze aan zijn.

      Ook heb ik de kabels die op de lampen zitten losgekoppeld maar grootlicht blijft aan op mijn dashboard. Nu denk ik dat het iets met de ECU te maken heeft of met de accu? Het airbag lampje gaat soms wel uit, en soms knipperen beide lampjes. Heeft iemand dit eerder gehad?

      Het gaat om een Opel Corsa C uit 2005. Mijn cruise control werkt sinds een paar maanden ook niet meer misschien dat het hier mee te maken heeft.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.